Dimmu87 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 hadde betilt icon 5 felga for to daga sia å fekk beskjed om at dei skulle kome i dag, men no fekk eg vete at de va 14 daga leveringstid! men dei kunne skaffe icon 6 te over helga.. tykkje icon 5 e finare men eg gidde ikkje å vente so lenge.. ka ville dokke ha gjort/valgt? verken kan eller ha tid å legge in bilde, google funka fint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ingen so ve uttale seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 då blei de dezent f i staden for aez.. ha ikkje so ekstremt lyst på dei men de e "litt" beire enn 14" me kapsel.. case closed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Haha!! Jeg bestilte også AEZ Icon5 felgene... De kom ikke i tide, så jeg tok Dezent F isteden :) Velkommen i klubben :) Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 heh.. de e dårli av aez gitt.. fekk dei på i går, blei litt grommare no :) men de blei nåke hyling å når eg jekka opp bilen hang den litt på tre av fire hjul:hvaskjera åsso vibrera de av å te, ska skru te me moment i dag men de ska uansett ikkje være sånn, blei montert der eg kjøpte dei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 husk at du trenger ikke å skru til noe særlig veldig sterkt, 10kg's trykk mener jeg å huske er bra nok, og da kan du tenke deg, det er ikke veldig mye.. hvis du skjønte noe av det.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg