Gå til innhold

Synes dere om webbsiden min ?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Joda.. :D

Ikke så dum den siden.

For å dra deg litt i nakkhåra, så likte jeg ikke menyen helt og den rollover saken. Savner en fet logo øverst på siden. Var samtidig en del ting som ikke virka helt på siden din. Likte heller ikke den hvite bakgrunnen.

Ellers, tipp topp!

*kritiske meg*

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Ascona:

Du påstår at Honda holder ca. 10 år før de ruster opp...

feil. Accorden min som er en 86 modell, altså 2003 - 1986 = 17. Altså den er 17 år, og den har ikke rusta opp ennå. Men den er ikke rustfri, litt i kanalene og i hjulbuene som skal tas etterhvert. Vennligst sjekk opp fakta før du kommer med teite uttalelser.

For det første, hvorfor komme med det i denne tråden? det er jo helt på trynet..

For det andre, isåfall har H*ndan din holdt seg usedvanlig godt..

Bilen til en kompis av meg er 10 år gammel, en Prelude 2,2i VTEC, og nå må hjulbuene byttes for andre gang, pluss at PANSERET er rusta i filler.. Kvalitetsbil ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a32

Fin side :) (er vel kansje litt som gjenstår...)

Har drivi litt med paintball selv. Vert i London på Crystal Palace 2 ganger bl annet.

Spiller på E-MAGine (tidligere "Slow-mo") Kansje hørt om oss?

Sjekk litt HER på min hjemmeside.

TØFT da :D Hvilken plass ble det i england da ?? Du virker jo som en skilled player da. Spiller ikke så mye supAIR jeg, ettersom jeg ikke har tilgang på bane i nærheten her. Så blir mest skogspilling. Jeg har ikke spilt så lenge, men har spilt MYE siden jeg fikk utstyret mitt. Og etter at jeg fikk FLATLINE BARREL systemet mitt så er det jo helt konge. Traff en lyktestolpe eksakt 60 m fra der jeg stod 7 ganger på rad, da jeg drev å skøyt det inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

TØFT da :D Hvilken plass ble det i england da ?? Du virker jo som en skilled player da. Spiller ikke så mye supAIR jeg, ettersom jeg ikke har tilgang på bane i nærheten her. Så blir mest skogspilling. Jeg har ikke spilt så lenge, men har spilt MYE siden jeg fikk utstyret mitt. Og etter at jeg fikk FLATLINE BARREL systemet mitt så er det jo helt konge. Traff en lyktestolpe eksakt 60 m fra der jeg stod 7 ganger på rad, da jeg drev å skøyt det inn :)

Høres ut som ett bra løp det der :D

I england kom vi på 28.-plass eller no sånt. Konkuransen er litt hardere over der...

Vi spiller nå i amatør A/pro i norge, men går ned en divisjon når vi spiller i england ;) (de aller fleste norske lagene gjør det)

Klarte faktisk å ta noen få pro-lag i england også :D

Det siste halv-året har jeg ikke spillt i det hele tatt...har liksom gått litt lei nå...driver mer med bil i stede. men det begynner å bli på tide med litt spilling igjen.

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider