Gå til innhold

Problemer med Holley 750.. Spruter bensin!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har en 750 som sliter litt... Er jo automatchoke, alt går greit når choken er på, men når den slår seg av begynner den å slite... Motoren har ingen krefter og det spruter bensin opp av det røret helt foran under filteret... noen som vet hva disse to rørene er til? Hva kan være galt? Feil med forgasser eller har jeg kødda det til med å koble vakumslangene feil?? Takknemlig for help...

1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8

1996 Toyota Hiace 2,4

2003 Peugeot 307SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde akkurat det samme problemet! jeg fant ut at de rørene var rør som kom fra flottørene, og grunnen til at det spruta til meg var fordi flottøren var feiljustert.. prøv å juster den frammerste flottøren du tror jeg! det funka til meg :) (har Holley 750 vakuum selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde akkurat det samme problemet! jeg fant ut at de rørene var rør som kom fra flottørene, og grunnen til at det spruta til meg var fordi flottøren var feiljustert.. prøv å juster den frammerste flottøren du tror jeg! det funka til meg :) (har Holley 750 vakuum selv)

 

 

Konge!:D

åssen justerer du den da?

Må jeg plukke hele gasseren fra hverandre?

1975 Volvo 264 GLE Chevy 350 V8

1996 Toyota Hiace 2,4

2003 Peugeot 307SW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg kjøpt forgasser til hot rod prosjektet ennå (klarer aldri å bestemme meg for Holley, Demon eller Edelbrock) men når jeg kommer så langt, k0ommer jeg garantert til å kjøpe en manual eller how to book til samme forgasser i samme slengen.

 

Holley/Demon har vel ganske bra tuning bøker etter hva jeg har hørt. Er sikkert en god ide å skaffe noe slikt.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konge!:D

åssen justerer du den da?

Må jeg plukke hele gasseren fra hverandre?

 

PÅ toppen av hver flottørhus har du en 5/8 6 kant med en skrue i med stort flatt spor.

 

Skru ut den 7-8 mm messing skruen på siden av flottørhuset.

 

Løsne litt på toppen med skrutrekkeren, juster med 5/8 nøkkelen til det så vidt skvalper ut av kontorll hullet.....

 

Da skulle du være i nærheten av riktig...

 

lykke til...

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår