Ongabonga Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hvordan finner jeg ut artikkelnummeret på diverse deler? Compomotive MO 18x8 boltsirkel 5x108 (hvilket innpress trenger jeg?) Bilstein dempere forran og bak ( hvilke er å anbefale?) Er en jeg kjenner som kunne ta inn dette for meg hvis jeg kom med artikkelnummer og navn. Problemet er at jeg ikke veit hvordan jeg finner ut det. Noen som har de nevnte varene og kan skrive det inn her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 bilstein club sport (korte sportsdempere) samme type som B8 sprint til 740... Pedersens racing har disse , 1995,-pr foran , 1495,- pr bak. Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Du har ikke nummeret på dem også? Får vel bare sende en mail og høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hva med å f.eks forsøke å gå inn på Bilsteins sine sider og se i oversikten der da? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 comp mo ET 23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg