rakanishu Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Knipset dette bildet i går i sentrum: Hvordan modell er dette? Er det noe styling kit på den eller finnes det modeller som er levert slik? Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 kult..lå bak denne en dag forrige uke...hadde tenkt å etterlyse bilder av den...synes den var rå.... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 møtte denne på veste kiosk for ca 2 uker siden.. Eieren følte for å gi på litt der jeg sto og siklet, var ganske rå lyd osv,men hørte ikke turbo sus..:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det er en 996 ja, C2 eller C4, med et bodykit fra helvette. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Stygg som juling, er en 996 c2/c4 som tidligere nevnt, med HRE-felger (heter dem vel) stakkars porscha :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 nåja. er vel faktisk ikke det verste kittet jeg har sett på porsche da! syntes det originale 911 turbo kittet til litt eldre porscher ser helt for j*velig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 synes denne var litt kul jeg:) sett den mye i byen Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 synes denne var litt kul jeg:) sett den mye i byen jepp ;) så den senest i dag på sørlandssenteret. ganske digg! :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Har møtt på den et par ganger ja :) Syntes den er tøff jeg :) Skulle bare hatt enda mer lyd i børsa :D Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Dette er et ille kit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 det er ca like stygt som det som sitter på den oransje porscha tråden omhandler. hvem er det som kjøper porsche , og IKKE er fornøyd med utseendet? da burde du ikke få lov til å kjøpe bilen spørru meg. de er feite fra før av ! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ser bilen cruiser mye rundt Kristiansand ja, har møtt den flere ganger. Kunne godt ha droppa lyktemaskene ihvertfall. USJ. (Jalla-styling imo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ser ut som en 911 carrera 4. for et GRUSOMT bodykit Hvordan ser du at det er en carrera 4 på det bildet? Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 det er ca like stygt som det som sitter på den oransje porscha tråden omhandler. hvem er det som kjøper porsche , og IKKE er fornøyd med utseendet? da burde du ikke få lov til å kjøpe bilen spørru meg. de er feite fra før av ! btw, fornøyd med golfen da?? :):assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 @mcbanan: slående likhet Ehhhh, Carerra 4 = firehjulstrekk.. Hvordan ser du at den gule er en carerra 4 og ikke en vanlig carerra? (=drift på bakhjula) Syns de burde droppa øyelokka, da hadde den blitt 10ganger så fin.. Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg