Gå til innhold

Supra eier etterlyses - så din bil :)

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

har sett en sølv supra jeg og. Var på statoil og fyllte tanken og spiste pølse og skulle ut i bilen, og da sto den på pumpa ved siden av. Så veldig orginal ut og om jeg ikke husker helt feil hadde røde skilter. Sikker på at det ikke var en Celica ? Går en Celica i asker&bærums området som er nesten klin lik en supra

 

 

 

mvh

Morten

Opel Zafira DTI m.div mods

91 Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by LupoB0Y

 

Trikken/Banen går til Gjettum stasjon jo.. Dvs, ikke nå lenger.. for Kolsåsbanen stopper på bekkestua. Men det er jo fortsatt en holdeplass der.

 

Den bytter på montebello, sørbyhaugen.

 

Det som går på kolsås banen = tbane.

 

Som ascona sier, de store røde = tbaner, de stygge blå = trikker.

 

Ring oslo sporveier å spør dem selv.

 

Sørbyhaugen finnes foresten ikke lenger som et stopp for kolsås & østerås banen, ble lagt ned for mange år siden.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående den 200 som ble påkjørt av ei gammel dame i leiret (Elverum) så ja det er en ungdom som eier bilen. og dama mente det var hans feil. Dem kræsja i en rundkjøring. Gamla mente at han haddde kommet i over 80 inn i rundkjøringa. Det med at han kom i 80 har jeg vanskelig for å tru. Han kjører aldri hardt med bila sine. Ennå han omtrent bare har hatt biler som går bra. Det endte med at Poltiet måtte komme. Dem ble ikke enige om hva som hadde skjedd. Hva som skjedde etter det vet jeg ikke...

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo forholdsvis greit det da.

 

Om han var i rundkjøringa og hun brøt vikeplikten er det hennes skyld.

 

Dog, det er greit å ha i bakhodet at høyrereglen gjelder som normalt når man først har kommet INN i rundkjøring, har vel akkurat vært en dom fra høyesterett ang. akkurat det der.

 

Uansett, hun har vikeplikt og politiet kan jo se hvorholdsvis fort sånn "ca" hva slags hastigheter som var ute å gikk med tanke på bremsesporenes lengde, hvor de traff, hvor alvorlige skadene på bilen var osv...

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mwb

har sett en sølv supra jeg og. Var på statoil og fyllte tanken og spiste pølse og skulle ut i bilen, og da sto den på pumpa ved siden av. Så veldig orginal ut og om jeg ikke husker helt feil hadde røde skilter. Sikker på at det ikke var en Celica ? Går en Celica i asker&bærums området som er nesten klin lik en supra

 

 

 

mvh

Morten

Javisst... 100% sikker. Så den bare bakfra, og det var da den fine Supra vingen, skriften bak, lyktene... så også på siden da, og det var ingen Celica...

 

Daihard: Nei, men jeg bare lurte på om det var noen her som eide den...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by El-LoCo

Det som går på kolsås banen = tbane.

Som ascona sier, de store røde = tbaner, de stygge blå = trikker.

 

Nå går.. (gikk) de blå trikkene til kolsås også da.. Ble alle "tbane-holdeplassene" automatisk til trikkeholdeplasser da? :rolleyes:

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Nå har ikke jeg vært no særlig uti der, men jeg trodde det var bare en liten strekning ved Jar eller.no trikken og banen brukte samme spor.

Uansett vil da trikken stoppe på t-banestasjonene så lenge den kjører på t-banenettet.

OG nei, t-banen stopper ikke på holdeplasser, men stasjoner, det er en vesentlig forskjell på det.

Drit nå i å bli ferdig med det der a....

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Nå har ikke jeg vært no særlig uti der, men jeg trodde det var bare en liten strekning ved Jar eller.no trikken og banen brukte samme spor.

Uansett vil da trikken stoppe på t-banestasjonene så lenge den kjører på t-banenettet.

OG nei, t-banen stopper ikke på holdeplasser, men stasjoner, det er en vesentlig forskjell på det.

 

Dette er jo VM i offtopic, så jeg bare fortsetter.

 

Blåtrikken kjørte innimellom til kolsås. Så hva skiller en stasjon og en holdeplass?

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

En stasjon er mer enn en holdeplass, for å lage en holdeplass er alt man trenger et skilt som det står bilde av en buss eller trikk eller.no på.

 

En stasjon derimot i t-bane sammenheng krever at man har blant annet billettsalg, og en ordentlig platform ved sporet.

 

Det er jo utplassert Billettautomater på alle trikkeholdeplasser som blåtrikken kjører på..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Nei.

 

Men, det er jo fakta at dere bærumspampene aldri har klart å forstå forskjellen på trikk og bane.

 

Vi vil ikke bli assosiert med eastside t-bane.. Derfor har vi trikk.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Jaja, du får trøste deg med at dere har egne tog da.. Det er forskjell på østvogner og vestvogner på t-banen.

 

Dvs. Linje 4 har egne vogner, og Linje 1 har egne vogner, disse brukes kun på de linjene.

 

Pleide å være i ganske god stand de vognene som kjørte på østerås og kolsås banen, men det skjedde jo at det kom stygge vogner dit og.

 

Og joda, tbanen er fin når man har vært på fest, drukket, trenger å forflytte seg uten å tenke på parkering osv... .)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår