@lpher Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by candyman OFF TOPICK.... Åssen får man en Supra til å ligne på en Celica:confused: Akkurat det skjønner ikke jeg heller....da har du nok ikke sett hverken en celica eller en supra live ihvertfall :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by Lord Gryphon Ikke vet jeg hva han har gjort, men her er hva jeg har hørt. Er det ikke slik at Supraen har sekvensiel turbo? Yupp.... Originally posted by Lord Gryphon Viss det stemmer så har han bygd om den minste turboen slik at den blir lik den andre. Dette skulle være en av de lettere måtene å trimme en Supra på. ;) [/b] En lettere måte å gjøre den mindre kjørbare på mener du? :D Seriously...det er en rimelig rask vei til mere hester ja....men som sagt den blir en helt annen bli å kjøre....mere krevende :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by candyman Bruk http://www.mobile.de til å finne bilen du vil ha Og http://www.autodb.no til å regne ut avgifter Også spørs det jo seff om du skal ha twinturbo eller ikke. jeg vil tippe 2-300.000 Skivebom :D ...og Twinturbo er def. lettest å skaffe....non-turbo ble KUN solgt overseas..og om det skule befinne seg noen i europa, og det vet jeg det gjør, så er de importert fra USA :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by @lpher Skivebom :D ...og Twinturbo er def. lettest å skaffe....non-turbo ble KUN solgt overseas..og om det skule befinne seg noen i europa, og det vet jeg det gjør, så er de importert fra USA :) @lpher Henger ikke helt med her jeg nå.... Hwass meinst do? For en supra uten turbo så blir det vell ca 2-300.000 nærmere 200.000 tror jeg. Vet jo at det er lettere å få taki med turbo. (hvem vil vell ha uten turbo? det blir som ferrari replica nesten) Men det gikk ett par supraer på mobile.de for en stund siden uten turbo som kom på 200.000 ferdig regga i norge. Med turbo blir det vell minimum 350.000,- vil jeg tro. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Originally posted by candyman Henger ikke helt med her jeg nå.... Hwass meinst do? For en supra uten turbo så blir det vell ca 2-300.000 nærmere 200.000 tror jeg. Lol :) Joda...det er mulig å fa tak tidlige non-turbos for en rimelig penge....men å få tak i noe som er verdt å ha for under 250' er nok å tro på julenissen er jeg redd :) Husk at du må regne med 'noe' ombygging til 'EU-standard' Originally posted by candyman Vet jo at det er lettere å få taki med turbo. (hvem vil vell ha uten turbo? det blir som ferrari replica nesten) True :) Originally posted by candyman Men det gikk ett par supraer på mobile.de for en stund siden uten turbo som kom på 200.000 ferdig regga i norge. Jeg var å snuste på et par non-turbos tidligere her i år, før jeg tok til vettet....både i polen og tyskland....og ingen av de gikk for under 250' (ferdig i norge) ...og da disse var importert fra usa tidligere, vet man ikke om 'eurokonversjonen' er gjort heller.... Ei heller om vårt biltilsyn godtar de eventuelle endringene som er gjort. Originally posted by candyman Med turbo blir det vell minimum 350.000,- vil jeg tro. Igjen....et minimum....og et veldig lavt sådan....skal få en pæreis av meg om du klarer å hente inn en kurant Supra TT til meg for 350' lapper....så kan jeg heller selge den videre for 400' :D @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by Jostein Tipper gamlingen ble forbanna fordi det var vel en ungdom someide den og det var en "sportsbil".Så mener vel hun at det er hans feil,såå typisk.:rolleyes: hehe, ikke akkurat, hu hadde visst blitt helt kundu, han måtte kjøre henne hjem og spandere brus på henne og slik :D skulle likt å hørt glosene hans når det smalt, han er litt glad i den bilen ;) men den er rettet opp igjen nå da :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg