pacecar Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 http://www.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=115459# nye challanger... nå ute med film :) synes den er nydelig :cool: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Den bilen der er RÅ! Den ser nesten ut som om den skulle ha vært produsert i 1970. :D Også er den taksenka fra fabrikk :D:D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Nydelig bil, bortsett fra en bitte liten ting: sidemarkeringslysa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 NEI, NEI, NEI... :D De sidemarkeringslysa der hører hjemme på en slik bil, det er noe av sjarmen, det! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 "we're pretty confident that we haven't seen the last of the dodge challenger"... <---------- PHEW!!! Den bilen der skulle jeg gått over lik for å ha! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Menneh vil jo si at den nye camaroen er fetere altså..... Og camaroen er jo et GM produkt... ;) Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kunne tenkt meg den der ja! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am-muscle Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Menneh vil jo si at den nye camaroen er fetere altså.....Og camaroen er jo et GM produkt... ;) Jeg er ikke enig, challenger er mye råere! camaroen er litt for "spacea" og dessuten kommer challenger i med 2 SRT-8 option, en 425hk, og en 520HK!! :driving Så da bør nok chev sette inn LS7 motoren, noe jeg tviler på... Og pr dags dato, har Chrysler/Dodge mye bedre performance og kvalitet en GM produkter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 gm har endelig fått til noen råe biler at nå:D som fra slutten av 60 starten av 70:D Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Blant retro-muskelbilene liker jeg denne og mustangen best. Håper GM kommer med en "ny" 1964 Corvette Stingray Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Retroamcar jeg ønsker meg i prod: TRANS AM! (sier seg selv. bilen er en legende og kravet til en ny T/A er stort om dagen) Barracuda Chevy Nomad Tidligere vetter slik som VCE sier. (Lite sannsynlig nå som corvettene har blitt vanvittig populære og høster fabelaktige kritikker) Chevelle Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Menneh vil jo si at den nye camaroen er fetere altså..... Og camaroen er jo et GM produkt... ;) http://www.worldcarfans.com/photos.cfm/photoid/3060213.001/country/gm/chevrolet/-chevrolet-camaro-concept vil ha en slik :cool: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg