Aron88 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg selger nå mine sony xplod høytallere, de er kjøpt ny og nesten helt ubrukt(testa en gang). Jeg selger dem fordi jeg hadde en passat de skulle inn i, men jeg selger nå den bilen..Så kjøper meg en bmw med mer enn bra nok høytallere der fra før. Så trenger ikke disse. er to: 6*9, og to som jeg ikke er sikker på? tror det kan være 4*6? står 16.5cm på pakken eller noe:hvaskjera ser det på bildet under. bildene viser kun de minste høytallerne, men de 6*9 er PRIKK like. GANSKE bra lyd! GI BUD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 0pp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo666 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 200:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaZaa Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 mye skal du ha får 6*9'erne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg