tazie Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Heisann! Skal igang med og bygge meg en basskasse idag, men har et par spm: Produsenten anbefaler 15l lukket kasse til mitt element. Skal jeg da ta i betrakting at selve elementet bygger en del ned i kassen og tar opp noen liter? Og samme med dempevatten: Skal jeg regne den som ett "fast" matriell som tar plass? Eller bare regne at dempevatten tar f.eks ca. 1liter uansett, siden den er så mye luft imellom? Hehe, håper noen skjønner da :P takk for svar! Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 elementet er som regel ikke tatt med i den beregningen så vanlig er å legge til ca tre liter for det. dempinga behøver du ikke legge til noe på. Dempinga simulerer faktisk en større kasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tazie Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Okai, tusen takk! :) Siter ___________________________________ -1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt.. x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg