Bobbysucks Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 fikk tilbud på skinn-interiør for 10 lapper. Syns dette var alt for dyrt.. Hva er "riktig" pris på brukt interiør? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 minn selger på at det er brukt, og at for 10000kr kan du få interiøret ditt trukket om av salmaker. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 fikk tilbud på skinn-interiør for 10 lapper. Syns dette var alt for dyrt.. Hva er "riktig" pris på brukt interiør? da jeg skulle selge skinn int mitt, skulle jeg ha 6000 komplett for det.. helt strøkent... 10 lapper er for mye Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ok.. fint at dere er enige. Er ikke noen som har et til salgs? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 ok.. fint at dere er enige. Er ikke noen som har et til salgs? jeg har desverre ik noe :\ Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg