high octane Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei. Fikk nettop inn et tips om at noen vurderer å stenge Lånkebanen.:deng For de som ikke vet hvor det er så ligger den i Sjørdal/Hell området. Noen som kan bekrefte eller avkrefte denne mistanken? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 først, hvor har du fått høre det fra ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 En fyr i volvoklubben trøndelag. Han mente at det var sjangser for at de ikke klarte å drive annlegget lengre. Han bruker å være sånn "banecrew" der av og til også. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det håper jeg da virkelig ikke! Satser på at det er bare rykter Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Håper inderlig det jeg også. Hadde vært jævlig synd i allefall. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Det ryktet begynner å dra på åra nå... Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Dette håper jeg ikke skjer... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg