Gå til innhold

ris: er det ikke snart på tide at bilforumet arrangerer et skikkelig meet???

Ranger emnet

Gjest 426hemi

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Nå vil jeg gi litt ris:

Jeg husker gardermoen 2004, som vi var med på, og som også var et jævla bra møte, arrangert av dere på bilforumet (var det ikke selveste moderatorene som arrangerte) Masse folk kom og det var knall.

Ok, skal være enig i at jeg kritiserte det etterpå, men det var fordi vi ble lovet piruetter i tillegg til børninga, noe som ikke ble noe av.

Men samma det - møtet var jo DRIT BRA!

Og så ble vi ifjor sommer lovet at dere skulle dra igang noe tilsvarende, men det kom aldri :(

JEg personlig håper at dere snart kan få igang noe lignende, for jeg synes det har vært trist lite med meets ol hittil i år.

JEg vet at vi kan arrangere det selv også, men savner egentlig at "de på toppen" gjør det og.... ettersom det har en tendens til å bli større å bedre

(var ihvertfall mye bra på gardermoen den gangen :) )

Nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
var jo no slikt i høst...alle sa de kom..men kom vel ikke fler enn 8/10 stk og "de på toppen" gikk i underskudd...

høst og høst.

Er vel julebordet du tenker på?

Ikke vær pessimist nå! kom masse folk på streetmeetet på gardermoen, så det så!!

dette høres jo ut som en flott idé. sier du at det har vært arrangert treff i regi av bilforumet før? feed me med bilder a

Bilder ligger vel både her og der, det var ihverfall "streetmeet 13 august 2004".

Har du sett på canal motor? Der har det hendt at de har sendt videofilm fra burningen og dragracingen + bilene som møtte opp.

Var ganske svære greier skjønner du, og skikkelig fett. Absolutt kult, og der kom det MASSE folk.

bilder:

er noe her, har noen flere linker også over nettsteder jeg har funnet bilder på:

http://www.serious-performance.net/side/index.php?side=galleri&kat=High%20Octane%20Streetmeet%2014.08&del=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Det er et stort apparat som må draes igang for noe slikt og det er heller ikke gratis. Men jeg og er enig og håper vi kan få istand et treff snart...Som er LOVLIG :)

Det er bra.

Men kan du være litt mer konkret (har du noen detaljer, dvs kan du si noe mer??)

Det må jo ikke nødvendigvis koste så mye, feks hvis man hadde fått tak i frivillige til å stille opp...

men det er det vel ikke så lett å få tak i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra.

Men kan du være litt mer konkret (har du noen detaljer, dvs kan du si noe mer??)

Det må jo ikke nødvendigvis koste så mye, feks hvis man hadde fått tak i frivillige til å stille opp...

men det er det vel ikke så lett å få tak i...

første man bør ha er en plass.

så må man spørre om lov av eieren. ( butikker, sentere o.l er ofte redd for at noe skal bli ødelagt og se stygt ut etter treffet. noe det som oftest gjør pga burning og søppling )

så bør man ha samtykke eller et samarbeid med politiet. og det første dem gjør er å grave lengst ned i pengeboka di....( enda dem må være der uansett )

når man sier det kommer rundt 300-400 biler blir alt enda mer vannskelig. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider