Flameboy Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 er det noen som har g60 breddesett og skjørt til golfII til salgs??? helst i nærheten av oslo område... er også interresert i å kjøpe rallyfront hvis noen skulle ha det til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 sjekka med nbs? kanskje de har noe brukt, evt så order de nytt :P Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Om jeg selger bilen min i deler, istedet for å fikse den opp. Da har jeg g60 skjørt og breddere å selge. du får bare følge med på forumet egentlig. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flameboy Skrevet Juli 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 tror ikke de har det brukt men kan jo alltids kjøre bort å høre.. hadde egentlig håpet jeg slapp å kjøpe det nytt for penga er ikke akkurat noe å skryte av for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg