Mazda 323f Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Med politi i hælene, jakta var oppe i 204 km/h Fra politiet sin side! Du ser meg på filmen, i den hvite mazdan som blir forbikjørt på høyre side, han kjører først forbi en annen bil... SE FILMEN HER: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1322484.ece Jeg skrev en post om dette samme kvelden/dagen etter det skjedde å. Dagen ettre sto det i avisen at jakta var oppe i 170, men som du kan se her hadde dem 204km/h i den blå peugeout 406,en som jeg husker fra den kvelden enda, hadde ikke hatt lappen så lenge da og synes de lysa bak meg kom jævla fort innpå før dem forsvant forbi! Litt artig at jeg ser meg selv på filmen synes jeg:) Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Gratulerer du er en linselus:D..hehe Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Spilt litt for mye "Most Wanted" ?! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 haha, var ikke jeg som kjørte den chrysler neon,en heller da... jeg bare blir forbikjørt jeg... ble forbikjørt av en saab i tunnelen senere å, skulle dra forbi den over sperrelinja igjen men da kom en onkel politi til og tok han på utsiden av tunnelen, da kjørte jeg forbi og vinka.. så forretsen den politibilen fylle kjølevæske på shell brakerøya samme kveld! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Virka ikke som helt forsvarlig kjøring av politiet heller da...! Er det vått og eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Ja det var drittvått, derfor jeg ikke skjønte at han turte kjøre så fort... Men du så hvordan det gikk til slutt, han hadde klart å miste dem et stykke, men dte var klept vekk fra filmen... det var uforsvarlig kjøring av begge! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Syns det er sykt at politiet i det hele tatt fulgte etter han, det gjør jo bare at han gasser litt mer, og kanskje er den lille ekstra biten nok til å drepe andre uskyldige, og seg selv.. Forkastelig kjøring av begge parter. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Sinnsyk kjøring a!! Har 160 i en litt krapp sving, at ikke de mista feste skjønner ikke jeg! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Altså.. har ikke politiet litt for mye sånn kjøring på samvittigheten etter hvert? Er vel noe som sier at de ikke skal sett liv i fare..? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 damn! litt fort i 70 sone kansje:p Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Synes dette virker som uforsvarlig kjøring fra Politiet sin side. Men likevel forundrer det meg at sjåføren av Neon'en ikke ble fratatt lappen på livstid........ :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Snuten blei litt eid i rundkjøringen da:D Synd han taka:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Snuten blei litt eid i rundkjøringen da:DSynd han taka:P ehh? bra han taka der.. håper du var sarkastisk eller noe nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Bare 30 dager ubetinga fengsel samt fratatt førerkortet i 3 år er jo en mild straff vil jeg kalle det, når du i tillegg til å kjøre over dobbelt så fort av lovlig hastighet også prøver å kjøre fra purken. Klart, straffelovene i Norge er rare anyway.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Faen jeg ble drittiritert, kunne vært livsfarlig... Hadde lyst å banke karen og snuten... Men trur det er en dårlig ide, hehe! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg