Mazda 323f Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Det er ikke det verste jeg har sett fra snutens side, de holder grei avstand, og tar ingen store sjanser. Det at de utsetter andre for fare ved å la han i Neon'en fortsette, er dog ikke helt friskt. Men det første som slo meg var vel egentlig at de blir frakjørt av en 133 hesters, 1200 kilos Chrysler Neon..... doh Hva slags bil kjørte purken? Politiet kjørte en sivil blå peugeout 406! Sikkert sprekere enn den sure chrysler neon,en vil jeg tro! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 kan si det slik at det er en grunn til at snuten nå skal ha nye biler ..og stikkordet er .. V6 joda snart kan vi se uniformerte Lexus IS250 her i landet og Peugeot 407 med 3liter V6... uuuu, da burde man slutte å kjøre fort da, når snuten har fått så feite biler.. P.S jeg var ironisk Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg ser ikke poenget i å kritisere UP for at de gjorde jobben sin... Det jeg derimot vil kritisere er den åndssvake idioten som prøvde å stikke fra UP, det stuntet der burde ha vært nok til at han kunne ha vinka farvel til lappen for godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 trodde det var en regel om at politiet ikke hadde lov til og overstige 140km/t uansett, vet iværtfall at politiet ikke har lov til og kjøre etter MC der føreren ikke ha hjelm på seg.! er klart at de kjører som noen idioter begge to men kan jo ikke akurat si at politiet gjør noe mer lovlig enn han i neon'en der da. skal man teste aks, toppfart på bilen sin kan man jo bare finne seg ei bane. -NOE som burde vært bygd flere plasser!!! hadde det blitt bygd egne dragrace-baner hadde folk kunne kjørt fra seg der. men selvfølgelig, må jo være et sinnsykt kick og lage en getaway-film da:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tøft.. Merker omtrent Adrenalinet kommer ved å se på filmen :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg syns det gikk forferdelig treigt på det opptaket. Vet det ikke gjør det, men ser nesten sånn ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 De som faktisk mener at; "det var kult av han i Chryslern!" og "respekt til mannen i Neon!", burde bare levere fra seg lappen med en gang. Skulle likt å se dere skrike etter hvor "utrolig fet" det var hvis han hadde fronta rett i deg eller noen du kjenner... Jeg ser ikke poenget i å kritisere UP for at de gjorde jobben sin... Det jeg derimot vil kritisere er den åndssvake idioten som prøvde å stikke fra UP, det stuntet der burde ha vært nok til at han kunne ha vinka farvel til lappen for godt... Jeg quoter marcos_eirik og sier meg enig! Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 trodde det var en regel om at politiet ikke hadde lov til og overstige 140km/t uansett, vet iværtfall at politiet ikke har lov til og kjøre etter MC der føreren ikke ha hjelm på seg.! hehe tror du på det pisset alle pratet om på ungdomskolen enda? :) de kan følge etter i hvem fart de vil annet en hvis det er grovt uforsvarlig de kan også følge etter mc uten hjelm annet en hvis det er grovt uforsvarlig. så du kan kaste hjelmen og da blir de "Litt" snillere hvis du kjører komplett idiot,men de tar deg nok fordet. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hehe:) oki, men må si meg enig i at det var idiotisk og at jeg ikke har medlidenhet til at føreren av chryslern taket. hadde de fått flere bane arrangementer hadde det sikkert ikke vært så mye idiotkjøring i trafikken. BYGG FLERE DRAGRACE-striper.!!:) lange slake baner der man kan teste aks og toppfart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Tullebukken som kjørte den hvite Neonen har ikke bare ødelagt for seg selv, selv om konsekvensene dessverre ikke blir så alvorlige som de burde. Men, han bidrar også til ytterligere å svekke tilliten til og bidrar sterkt til stigmatisering av unge sjåfører. Resultatet blir som vi vet dyrere og dyrere forsikring, vanskeligere og dyrere og få lappen osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Kan tenke sånn: Politiet følger etter, føreren av Neon kjører fortere for å riste de av seg, han smeller (muligens med noen andre) og ulykken får fatale følger. Det positive er at purken får fatt i han (liten trøst). Eller de stopper å følge etter han. Etterhvert slakker han ned og parkerer bilen sin. Ingen ulykke skjer, men politiet får heller ikke tak i han. Men kanskje var det en så skremmende opplevelse for personen, selv om han ikke ble tatt, at han tenker om 2 ganger før han prøver noe sånt igjen. Ser at noen mener det er latterlig at han i Neon ikke stopper. Kan jo tenke selv hvordan det er når du vet du har dritte kraftig på draget, og de har satan selv i hælene. Er ikke lett å tenke klart/logisk da. Får lett panikk da. Jeg får noia bare jeg hører en sirene, selv om jeg kjører lovlig, Helt enig her. Tenk om jakten førte til tap av uskyldige liv. Når en har politi i hælene etter noe sånt, da er det ikke lett å avgjøre hva man gjør. Det var altså ikke mulig å lage en veisperring lenger framme ellerno? Teite usa-wannabe snut i norge ville nok leke litt "Smokey & The Bandit". Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Syns det sto at politiet ikkje hadde blålys på eg.. Men det var idiotkjøring av neonfyren, det bevises jo tydelig på slutten av filmen.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bird T/A Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Helt enig her. Tenk om jakten førte til tap av uskyldige liv. Når en har politi i hælene etter noe sånt, da er det ikke lett å avgjøre hva man gjør. Det var altså ikke mulig å lage en veisperring lenger framme ellerno? Teite usa-wannabe snut i norge ville nok leke litt "Smokey & The Bandit". Well, jeg vet iallefall at jeg vil leke Bandit selv om jeg fint klarer meg uten smokey :usa::coplight (btw: jeg klarer meg også fint uten å se på sidedamen i 15sek+ i strekk, i over 180 km/t på svingete amerikanske landeveier :nono: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 (btw: jeg klarer meg også fint uten å se på sidedamen i 15sek+ i strekk, i over 180 km/t på svingete amerikanske landeveier :nono: ) HAHAHAHAA! Er så klassisk det! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg var faktisk der oppe rett etterpå mens bilen fortsatt lå på taket.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg