Gå til innhold

"Ny" 262c!

Ranger emnet

THO

Anbefalte innlegg

Bilen er jo faktisk identisk med sånn den forlot fabrikken.. dette er jo ikke en bil som har blitt kjørt med og lagra de siste 10 årene.. den er faktisk lagra skikkelig siden den forlot fabrikken. Den hadde sklidd rett inn på volvo museumet i stockholm.. STRØKEN!

Hadde ikke ovveraska meg om det lukta ny bil inni der enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen er bare helt SINNSYK. Min far som er 262 fantast er helt ifra seg nå om dagen :)

Det skal sies at jeg selv ikke var helt super glad i disse bilene før jeg fikk sett en i levende live. Far kjøpte seg en nå i vinter ifra Canada. Og dæven og de er fine i virkeligheten :eek: Må bare sees.Gjør seg ikke på bilde,men i virkeligheten :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med folk om taket.. Har sett et par 262c som har sett bra ut, då har oppmerksomheten på et vis blitt tatt vekk fra taket..

Men den så sinnsykt strøken ut, hadde vært noe å hatt i en garasje.. Tenk å få oppleve kun de positive sidene med v6eren og..

de positive sidene med v6eren er å ikke starte den ,er vel grunnen til at denne kun er kjørt 38 miles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B27 og B28 er ikke dårlige motorer, men de holder ikke på langt nær samme kvaliteten som rødblokka.

B280 derimot er en motor med ufortjent dårlig rykte.

Der har vi det riktige sitatet.!

Men gudd for en herlig bil.. Er helt fra meg jeg..

Til dere som klager på taket på 262C. Volvo lagde 262 også, altså det vanlige taket.

262-001.jpg

Men hvor mye flaggskip er det igjen da når en Bertones ytre deler ikke skiller noe fra en vanlig 240? Taket er knallfint på disse bilene. Og det interiøret er jo som inni en bentley!

Herligt! Reagerte på at så mye utstyr som det var i denne bilen at den ikke hadde disse digitale klokkene med frekvensvisning og temperaturvisning.

En ting jeg lurer på.. Ble ikke Bertonen levert med takluke?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B27 og B28 er ikke dårlige motorer, men de holder ikke på langt nær samme kvaliteten som rødblokka.

B280 derimot er en motor med ufortjent dårlig rykte.

ja, det stemmer..

må jo huske at mekanikerene på den tiden ikke var "skolert" i modulære motorer og denslags.

videre, er alle folk for slappe med vedlikehold, noe de her kan være mer sensitive for.

de krever rett viskositet på olje, samt god olje, mao. som nye biler krever nå for tiden.. peugot eller renault bygget jo videre på denne, så man kan faktisk få seg en b280 med 24v, om man hiver på fransk topp.. det ble også laget twinturbo utgave, eller kanskje det heter biturbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider