Gå til innhold

pris på skife av registerreim

Ranger emnet

Finni84

Anbefalte innlegg

Det er vel 5 år ELLER 120.000km, avhengig av hva som inntreffer først..?

Så om reima er bytta etter 5 år, på f.eks 80.000km, så trengs det vel ikke å bytte en gang til nå..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på - på mine gamle Golf'er (1.8 Pink Floyd og 1.6 '97 Highline) så kostet det 3200 og 3800 hos Erik Arnesen på Bryn - begge prisene var det billigste jeg fant i Oslo området på merkverkstedene. Dette er 4 og 6 år siden. På min nåværende (00 V5 2.3 Highline) så har jeg fått pris på ca 7500 hos Röd på Askim, Skolt i Fredrikstad og Dahles i Sarpsborg. På quick service skiltet hos Skolt står reg reim skifte for 92-97 Golf III 1.6 til ca 1900,- wtf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...du er klar over at det ikke er no vanlig regreim på bilen din??det er ett kjede istedenfor reim....akurat som på v6 og vr6! kjedet trenger du ikke bytte hvis ikke bilen din har gått stygg langt,noe den ikke har vel?min har gått 78000 km,og jeg bytta kjede strammeren,pga at kjede kan bli litt løst med åra,og etter jeg fixa på dette var det helt strøkent igjen=)uten skade på kjede også.... NB: denne meld var til stomper=)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..nei,du det er bare piss!!merkeverksted snakker så utrolig mye....men vet dem hva dem snakker om? eh,nei!! hehe.. så det med reg reim på den bilen er bare å fortrenge lengst bak i hue ditt=)men det er jo en vannpumpe sikkert som vil byttes på en 100000-120000 km ville jeg tro...men det er jo greit da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider