poppet Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Jeg har en audi a4 1.8t 96 mod. problemet med den er at den fjusker rimlig fælt når jeg gir full gass slik at den skal dra seg ut,den drar seg ut men den fjusker hele veien. ved vanlig kjøring går den helt fint. noen som har vært borti noe lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kan være en coil eller to som synger på siste verset :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Kan være en coil eller to som synger på siste verset :) ok, det er det jeg mistenker også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Det beste er å få testa den mot en vag-com, hos møller eller en kompis som har det... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Luftmassemåler..? er jo ikke heeelt ukjent på de bilene, symptomene høres nesten slik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 tomgongskontakt, luftmengde måler? Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 n75 ventilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Luftmassemåler..? er jo ikke heeelt ukjent på de bilene, symptomene høres nesten slik ut. Tror ikke det er den siden den er byttet for 2 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Tror ikke det er den siden den er byttet for 2 år siden. kan no gå når som helst det, mor he en peugot av et kvar. ny i 2005. der gjekk loftmengdemåleren no nettop. Ta en diagnose test på bilen din du so finn dei det ut Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Lambdasensoren var dårlig på min når den var slik. Er den treg kommer det ikke opp feil på diagnosen til info Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claus Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Lambdasensoren var dårlig på min når den var slik. Er den treg kommer det ikke opp feil på diagnosen til info Mvh Så man får ikke opp i VAG-COM om lambdasensoren er dårlig? Hva er typiske symptomer på dette? Syns bilen min virker litt slapp på høyt turtall, men den går rent osv. Kan det være lambda da? Siter 02 Toyota Hiace 05 Yamaha R1 - banesykkel 08 Honda CBR1000RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Så man får ikke opp i VAG-COM om lambdasensoren er dårlig?Hva er typiske symptomer på dette? Syns bilen min virker litt slapp på høyt turtall, men den går rent osv. Kan det være lambda da? Nei. de holdt på med bilen min i en mnd uten å finne noen feil før jeg fant ett tips på nettet. Problemet er at diagnosen leser etter strømfeil. En dårlig lambda har fortsatt rett signal, men er treg. Dvs. at den ikke vinner å henge med på høyt turtall eller belastning slik at den slenger den i nødmodus. Normal levetid på en lamba skal være rundt 120.000. Hvis du skal skifte denne må du ikke kjøpe noe uorginalt. Har prøvd de fleste og kun den orginale holder hos meg Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynvingen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ok, det er det jeg mistenker også. Er stor sannsynlighet at det er luftmengde måleren hvis du har på Sportsluft filter(kn filter for eks) pga olja av filteret ødelegger/tetter det.. ta en feilsøking hos møller.... de ser det med en gang.. snakkas:deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 LMM'en kan renses, hvis du har dynka luftfilteret ditt i olje :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er stor sannsynlighet at det er luftmengde måleren hvis du har på Sportsluft filter(kn filter for eks) pga olja av filteret ødelegger/tetter det.. ta en feilsøking hos møller.... de ser det med en gang.. snakkas:deng Har orginalt luftfilter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg