pjv84 Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 luftmengdemåler, coiler, tennhetter eller gasspjeld. Gasspjeldet er det bare og rense.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 luftmengdemåler, coiler, tennhetter eller gasspjeld. Gasspjeldet er det bare og rense.... Hvordan renser man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kewold Skrevet Juli 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2006 Hei.. Kan være forskjellige årsaker: -Mest vanlig er LMM, ikke sikkert det kommer feilkode på diagnose. -Lambda -N75 -Coil(er) -Tenningsmodul Personelig ville jeg først ha prøvd en LMM, enten lånt eller kjøpt ny. Switch kontakten(tomganskontakten) trur ikke jeg. Feil med den vil ikke gi fjusking men kan ligge å jage turtallet og evt. ikke gå på tomgang.( men skal aldri si aldri:) Mvh Kent-Are Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hei..Kan være forskjellige årsaker: -Mest vanlig er LMM, ikke sikkert det kommer feilkode på diagnose. -Lambda -N75 -Coil(er) -Tenningsmodul Personelig ville jeg først ha prøvd en LMM, enten lånt eller kjøpt ny. Switch kontakten(tomganskontakten) trur ikke jeg. Feil med den vil ikke gi fjusking men kan ligge å jage turtallet og evt. ikke gå på tomgang.( men skal aldri si aldri:) Mvh Kent-Are ok, nå har jeg montert turbotrykksmåler, og den pulserer når den trekker seg ut, i takt med at bilen gjør det. noen kloke hoder som det ringer noen bjeller i her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hei..Kan være forskjellige årsaker: -Mest vanlig er LMM, ikke sikkert det kommer feilkode på diagnose. -Lambda -N75 -Coil(er) -Tenningsmodul Personelig ville jeg først ha prøvd en LMM, enten lånt eller kjøpt ny. Switch kontakten(tomganskontakten) trur ikke jeg. Feil med den vil ikke gi fjusking men kan ligge å jage turtallet og evt. ikke gå på tomgang.( men skal aldri si aldri:) Mvh Kent-Are veit berre at på min bil so va tomganskontakta defekt, å då låg den å jaga på tomgang + den fjuska når du ga gass mellom 1500-2000Rpm kommer der rykninga, og den kunne finne på å plutseli stoppe når du ga gass , stoppa plutseli på 4500rpm. det va tomgangskontakta. Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poppet Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 veit berre at på min bil so va tomganskontakta defekt, å då låg den å jaga på tomgang + den fjuska når du ga gass mellom 1500-2000Rpm kommer der rykninga, og den kunne finne på å plutseli stoppe når du ga gass , stoppa plutseli på 4500rpm. det va tomgangskontakta. Den vet jeg at det er noe feil med på min også, men kan den gjøre at bilen ikke drar seg ut riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg