Volvo_Rune Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei. Jeg er ganske ny her. Har vært ei stund registrert uten å ta til vett og bruke brukern min. Men det har jeg ailtså nå. Så er jeg da mest på Volvo delen her da. er jo sikkelig Volvo frelst. Men har sett over en del her, og det er sikkelig gode saker.. håper jeg ikke blir sikkelig masat på enkelte av forumdelene. men synes det er så gøy å diskutere bil. spess Volvo da. I allefall så var dette en knall forum side, og kommer til å være en ivrig bruker. :) Rune Wærdahl :) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Dette er hyggelig å høre! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takk for det, hyggelig å høre litt ros og, det er ikke så vanlig :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Takk for det, hyggelig å høre litt ros og, det er ikke så vanlig :) Ska no bare mangel da =) Stor trives no her æ da =) Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg