nnnneh Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 men samtidig, er det nok billigere enn feks. en ny standard girkasse til en nyere luksusbil.. :P jaja.. du mener vel at en eldgammel 4trinnskasse til over 40 000kr som tåler mindre enn en getrag til langt under 10 000kr og som i tillegg bråker som et uvær er verdt pengene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 må huske at det er en dogshift kasse og at den er beregna for RCN da Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jaja.. du mener vel at en eldgammel 4trinnskasse til over 40 000kr som tåler mindre enn en getrag til langt under 10 000kr og som i tillegg bråker som et uvær er verdt pengene.. Nei, han gjør nok ikke det. Du må lese mellom linjene, og se på smileyen som står til slutt der. Han også mener det er svindel om det skulle være noen tvil! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 må huske at det er en dogshift kasse og at den er beregna for RCN da dogshift er for de som ikke klarer å behandle en vanlig H-giret girkasse.. (funksjonshemma kaller vi slike...) (med fare for å irritere på meg noen..) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Hva er egentlig poenget? Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 jaja.. du mener vel at en eldgammel 4trinnskasse til over 40 000kr som tåler mindre enn en getrag til langt under 10 000kr og som i tillegg bråker som et uvær er verdt pengene.. er du edru nå? jeg mente: går du feks. over til en luksusbil (mercedes) og kjøper en flett ny kasse, som tåler mindre enn m45, tror du den koster mer? det tror jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 er du edru nå? jeg mente: går du feks. over til en luksusbil (mercedes) og kjøper en flett ny kasse, som tåler mindre enn m45, tror du den koster mer? det tror jeg. da trur eg og du :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Slike girkasser i gatebil? Det bråker noe jæ... Eg synest at en T5 kasse fra en mustang eller god Getrag er sorten, de kassene holder i alle fall kjeft.. Det er ikke noe som er meir slitsomt i lengden en ei kasse som hyyyler og eit 3" annlegg med en potte og som i tillegg tar i karoseriet.. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 40000 for den kassa? Koster jo rundt 20K hos SAM.... Kan få ei sånn kasse for 3500kr, men er så sletsomt å kjøre med. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 M45 med rettskårne drev til 3500 kr? Tar den jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hehe, den blir nok liggende gett.. sånn i tilfelle rottefelle... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Viss dere leser på siden der så står det: "Dette er en helt ny gearboks som ligner på den kjente M45 men den er ikke lik. Den har bedre opplagring og større drev for å klare minst 450Nm. Den leveres kun med H gir." Kun med H gir, hvordan er det dogbox da? Det er jo en Sellholm 5 trinns dogbox til 93 750,- der og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Er vel rettskjærte drev i den der? før jeg kjøper ei kasse som bråker som et jetfly kjøper jeg heller nemlig et,ja jetfly. Daaaah!!! Et jetfly koster jo myyye mer enn en dogbox... :assman Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tnrfd Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Viss dere leser på siden der så står det: "Dette er en helt ny gearboks som ligner på den kjente M45 men den er ikke lik. Den har bedre opplagring og større drev for å klare minst 450Nm. Den leveres kun med H gir." Kun med H gir, hvordan er det dogbox da? H Gir/Sekvensiell og dogshift har ikke noe med hverandre å gjøre. Dogshift betyr bare at man kan gire uten å clutche. Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Daaaah!!! Et jetfly koster jo myyye mer enn en dogbox... :assman :assman :assman :assman :assman :assman :assman :assman :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg