Gå til innhold

Volvo 740

Ranger emnet

Volvo_Rune

Anbefalte innlegg

ville 740'er? skal bli.... vill og vill da....

PICT0180.JPG

PICT0339.JPG

PICT0343.JPG

Modifiserte hovedlyktene slik at jeg fikk parklys i de. synes det ble litt fett...

Dessuten så hadde jeg motoren som nå står i 940'en i denne, altså 3literen fra 960. Bilen ble forøvrig spike i fjor ,noe som jeg angrer ganske mye på...

Men har jo fått meg ny 740 , så den skal shines opp så den blir fet den også:assman

745skrtt.jpg

Og ja ,jeg har fjernet 1000m ,montert hvite blink og senkesett ligger baki og skal monteres i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville 740'er? skal bli.... vill og vill da....

PICT0180.JPG

PICT0339.JPG

PICT0343.JPG

Modifiserte hovedlyktene slik at jeg fikk parklys i de. synes det ble litt fett...

Dessuten så hadde jeg motoren som nå står i 940'en i denne, altså 3literen fra 960. Bilen ble forøvrig spike i fjor ,noe som jeg angrer ganske mye på...

Men har jo fått meg ny 740 , så den skal shines opp så den blir fet den også:assman

745skrtt.jpg

Og ja ,jeg har fjernet 1000m ,montert hvite blink og senkesett ligger baki og skal monteres i uka...

Hehe. Me denj har blitt sikkelig fin ja. my forandra siden du kjøpt denj ja.

Sikkelig fin;D

Kaille d villing vi :D

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så du ikke tar feil, den nederste bilde er den jeg kjøpte for 2 uker siden ,og den lyseblå den som ble spiker i juni i fjor...

Åja. hehe *Flau*

Hehe. lest itj ailt som sto sjø. hehe.

Men e no fin da:) Uansett. e no Volvo så ;D

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider