GMC 2500 Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Skulle kikke litt bak en kasse som er i Van med 6.2 D. Var klar over at det var noen ledninger der. MEN..... Det var godt jeg satt rolig på en tom bruskasse. Inn i huleste ......... Metel på metel med grønne og blå overledninger. Ja da, det har vært en gammel ambulanse, men makan te surr. Noe går ned under bilen, noe fram til overhead konsoll og noe over til andre siden av bilen. En ting er i allefall sikkert. Jeg får ALDRIG manko på sikringsholdere og rele sokkler. Det var ikke noe bedre framme ved batteriet. Der var det en skog av koblinger og div. rele. Nå er snart alt ute. Montro om bilen starter, lysene funker, lading? Dettane blir show. Siter Kjør diesel, bensin lukter python! V8 Diesel Tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hehe, altid morro med gammal bruksbil... :) En eneste gang har jeg forsøkt å feilsøke ledningsnettet på en starcraft-van (alt som har med ekstra belysning, tv og greier). Det var HÅPLØST! Sikkert flere hundre kilo med ledninger i noen av de ombygde bilene... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg