Ole-H Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Alle kjørte kolonne igjennom Moss etter treff: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 den oransje\sølvfarga var jo konge:D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Litt OT: Ole: ruller du på Skyline-skilter for tida...? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 2.-4. juni Hortenstreffet Sted: Prestegårdsstranda, Borre Arr: ACC Horten Info tlf: 404 94 361 Mail: hrtamcar@online.no Så de var nok på vei ned til fergen, kan se slik ut på bildene. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 var et stort AmCar treff paa Hunderfossen denne helga, jeg kj0pte meg ny bil der :p synest en av de vbillene saa kjent ut, synest jeg saa den svare der paa hunderfossen... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Litt OT: Ole: ruller du på Skyline-skilter for tida...? Nei, har nok skiltene mine i behold ennå. Hvordan? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei, har nok skiltene mine i behold ennå.Hvordan? Hehe, ser ofte en blå Golf med prøveskilter...men møtte deg på innfarten istad :) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hehe, ser ofte en blå Golf med prøveskilter...men møtte deg på innfarten istad :) Var nok ikke meg du møtte. Eneste jeg har kjørt i Moss i dag er ifra Årvoll til Øreåsen. Har sett noen golfer i det siste, men alle har 90 fanger. Ser ut som det bare er meg som har Rs-fanger. Marius fra Pit-Stop har jo en veldig strøken blå g2 :D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hehe, du har nok rett :) Var vel Marius jeg møtte :P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Hadde lyst å dra :( Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 var det det på hunderfossen i helga?:O har ikke jeg hørt no om:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Jeg kjørte forbi hele kolonna på veien hjem fra Oslo, mye spreke biler der.. Har du bilde av en Blå/hvit Pontiac Le Mans? Og en pick-up med skikkelig framover stuk.. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Jeg kjørte forbi hele kolonna på veien hjem fra Oslo, mye spreke biler der.. Har du bilde av en Blå/hvit Pontiac Le Mans? Og en pick-up med skikkelig framover stuk.. De bildene her var de eneste jeg rakk og ta desverre. Var mange fine biler der :) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg