KennethJS Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei. Har egentlig lite peil på bil, men synes det var artig å se hva dere andre har fått til med deres Jetta'er. I dag kjøpte vi en VW Jetta 89 1.8GL. Skal legge ut bilder straks. Noen som har noen erfaringer med denne bilen? Den er relativt strøken. Fin i lakken! Har ikke blitt mye brukt de siste årene. Den har gått 164 000. Vi gav 14 000,- for den. Virket som en grei pris. Fikk prutet den ned litt ;) Det vi må skifte er registerreim, bremser bak, og muligens i pakning ved eksospotta. (i følge de som har peiling på det). Liker bilen jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hei. Har egentlig lite peil på bil, men synes det var artig å se hva dere andre har fått til med deres Jetta'er. I dag kjøpte vi en VW Jetta 89 1.8GL. Skal legge ut bilder straks. Noen som har noen erfaringer med denne bilen? Den er relativt strøken. Fin i lakken! Har ikke blitt mye brukt de siste årene. Den har gått 164 000. Vi gav 14 000,- for den. Virket som en grei pris. Fikk prutet den ned litt ;) Det vi må skifte er registerreim, bremser bak, og muligens i pakning ved eksospotta. (i følge de som har peiling på det). Liker bilen jeg :) Gratulere med bil! Blir moro å se bilder av kjerra. disse kan bli tøffe på 1-2-3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethJS Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Takk for det! Bildene kommer i morgen. Hvor mange HK er det i en slik egentlig? Synes det virket som det var noen, for å si det sånn. Dere får unnskylde alle tåpelige spørsmål fra min side. Har ikke peiling på bil. Har aldri vært spesielt interessert ettersom jeg ikke har hatt en selv. Nå står ikke jeg seom eier på denne heller, men ettersom det er familiens "bil nr.2",så¨blir det nok mest hos "ungene" som kjører den.:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jejeje Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er nok 90 hester i den. har en 86 mod 1,8 og den er det ivertfall det i... fine biler jetta`ne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethJS Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Grattis med bil. Jettaene er kongebiler. Du kommer nok til å få mange gode kilometer i denne. hehe. Motoren i 1,8 GL har 90 hester som sagt over. Har kjørt en selv, og ja, de går faktisk overaskende godt til å være 90 hester. Skal følge med her og se hva som skjer. Spent.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei. Har egentlig lite peil på bil, men synes det var artig å se hva dere andre har fått til med deres Jetta'er. I dag kjøpte vi en VW Jetta 89 1.8GL. Skal legge ut bilder straks. Noen som har noen erfaringer med denne bilen? Den er relativt strøken. Fin i lakken! Har ikke blitt mye brukt de siste årene. Den har gått 164 000. Vi gav 14 000,- for den. Virket som en grei pris. Fikk prutet den ned litt ;) Det vi må skifte er registerreim, bremser bak, og muligens i pakning ved eksospotta. (i følge de som har peiling på det). Liker bilen jeg :) Grattis med ny bil da! Har selv fått meg jetta, gå inn her da: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=120757 Det er prosjektet jeg holder på med. prøver og få liv i den for tiden. Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Venter spent på bilder! :D Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg