Gå til innhold

Min Vectra 90

Ranger emnet

205 gutmann

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg vectra a.

Bilder av bilen.

STA40659.jpg

STA40642.jpg

STA40660.jpg

STA40651.jpg

STA40649.jpg

STA40657.jpg

Har noen planer.

Effektanlegg

badlook

bakrutesenker

senkesett/fjærer.

Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i billig fjærer si ifra.

Kom gjerne med kommentarer om ting som du mener bør gjøres med bilen.

Jeg får ikke opp takluka den vannrette veien. Noen som har hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hallo! du må fjerne cromlista ved hjulbua!og for all del, ikke senk den 60mm rundt! jeg har det på min og kjører med 205-40 17" og det er stivt!ei potte gjør seg,og ihvertfall powerfilter.hvite blinkers på sian.

ps hvor kjøpte du badlooklista di?:)

- 2006 Audi A4 1.8turbo quattro

x 1991 Audi S4 2.2turbo 20v

x 1990 Opel vectra a 2000 16v

x 1982 yamaha qt

x 2005 derbi senda drd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo! du må fjerne cromlista ved hjulbua!og for all del, ikke senk den 60mm rundt! jeg har det på min og kjører med 205-40 17" og det er stivt!ei potte gjør seg,og ihvertfall powerfilter.hvite blinkers på sian.

ps hvor kjøpte du badlooklista di?:)[/quote

Har vurdert å fjerne listan men det finnes en del rust under så skal bytte skjermer etterhvert. Jeg tenkte å senke den 40mm. potte har jeg liggende må bare sveise litt.

Kjøpte badlook lista på maxam-tuning.no. Den er i glassfiber. passet veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen det gjør seg med badlook altså! skjønner at du skifta:P va nok av rust der!spørs nok om at det blir slik på meg i nermeste framtid også:) men apropo en ting!ekke no tøft og fint med viskere på lyktene foran:P:) fjer dem! så blir den enda råere!:)

x 1982 yamaha qt

x 2005 derbi senda drd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan da ikke væra så vanskelig å finne et sveieseapparat vel:P men det ordner seg det vøtt:) legg ut flere bilder når du har fått det til da.ps gjem motorvarmer-ledningen under skiltet:) (litt pirkete:P)hehe

x 1982 yamaha qt

x 2005 derbi senda drd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps hvor kjøpte du badlooklista di?:)

Bilen din er ikke stiv pga 60mm men fordi det sitter stive dempere på den. Men burde satt på 40mm bak for å få den opp litt i rævva.

Burde vel bytte bakluka di du å, er rimelig opprusta innvendig. Har luke som er rustfri i samme farge liggende.

Å hvordan jeg veit det her om bilen din? Jo jeg å var å så på den.

Å bydde han 20k for den, hadde fått den for det å om ikke du kjøpte den ;p

Fått fiksa servoen?

Sorry off topic her

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider