Gå til innhold

Prosjekt Bad ass Kebabbtralle..

Ranger emnet

sp0ky

Anbefalte innlegg

Min mening om bilen.

1. skaff deg grøftelys

2. lakkere felgene (som du skal)

3. skulle fjernet emblemet bak også siden du skulle lakke hele bilen.

Ellers utrolig kul farge, baklyktene er kule og blir bra med lyktene foran.. Felger med kant på E34 er porr

1. Det kommer med tiden, trenger bare noe cash først

2.Det kommer men skal bare få bestilit en danmarkstur først ( der jeg skal lakke dem)

3. Det var planen. men fikk desverre ikke tid. før vi skulle begynne å rydde på verkstedet på skolen.

Min mening:

1. Senk bilen myyye

2. Sot alle vinduer pluss streamer i frontruta

3. Host opp lista rundt vinduet.

Ellers ble bilen møe bra

1.skal kappe fjørene ettervert

2.skal ikke sote. men tone skal jeg, vil ha det slik at det du ser at det sitter noen i bilen men ikke hvem.

3.hehe, hosta er på vei.

siden du krever DØNN alvorlige tilbakemeldinger så skal du få det! bilen ble dritlekker med den fargen! grisekule felger! Men at du fjerna emblemet foran kan jeg ikke fordra! og de facelift E46 baklampene er driiit stygge på disse bilene, eller i det heletatt! synes de to tingene ødelegger, men det er i mine øyne! ellers er det drit bra finish på bilen!

Hehe. ikke så allvårlige. men liker å høre hva folk mener.

Synd du ikke likt at jeg fjernet merket. men ville ha noe som skiller ut bilen fra resten.

så var det også synd at du ikke likte lyktene. jeg gjorde heller ikke det før. men tengte at de måtte passe på en nylakka bil. og det synes jeg de gjorde.

men du fer jo ikke så mange forskjellig lykter til min bil.

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Ville satt på komplett M5 skjørter jeg... Det er drit pent, men du burde ha de i sølv og da må nesten felgene være sølv også...!

ja jeg vet.. lure på selge felga eg han nå å kjøpe noen 19" i sølv. og M5styling kommer ettervert tror jeg..!

Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider