Gå til innhold

Golf 3 GTI

Ranger emnet

kenni

Anbefalte innlegg

i know.. måtte fjerne mitt til eukontrollen.. da fant jeg ut at den ene fjæra var knekt, så har ikke blitt å kjøpe nytt enda.. men blir justerbart iallefall :)

har akkurat investert i ny stereo.. er kicker 12", de firkantige, pluss en kicker monoblokk.. så blir bra håper jeg :)

ken.persen@gmail.com

- 11 VW AMAROK 2.0BiTDI

- 06 VW Passat 2.0Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva kom prisen på da? Er ikke all verden for et justerbart heller, og da har du jo den fordelen at du kan senke så mye du vil eller så det ikke blir noe subbing.

Er jo en fordel at det er litt stivt, hvis ikke så vil ikke det hjelpe på med subbinga, men at det blir plagsomt mye subbing har jeg vanskelig for å tro.

Noe kosesubbing er det jo muligheter for at det blir, men dette er bare kvalitetslyder:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil ikke tro det. Ikke no annet enn når du svinger og eventuelt treffer en liten hump. Da kan det jo subbe litt. Men du har jo et ganske så "snilt" innpress på felgene og det er jo en fordel om du er "redd" for subbing:)

Nå aner jeg ikke hverken kvalitet eller stivheten på Lowtec-settet, men det er jo ikke uvanlig at litt billigere sett siger etter ei tid (bla. Jamex), og hvis det har gjort det så er det jo fare for at det er lavere enn 60/40mm. Noe som da resulterer i at du får mere subbing.

Prisen var nok ikke så ille den, men om du hadde plusset på 2k til så hadde du jo hatt justerbart ifra Eyecandyracing.no, no som slettes ikke er en ille pris og da har du jo nettopp den fordelen at du kan senke så mye du vil.

Sånn alt i alt, ikke noe å bekymre seg over tror jeg. Vil nok ikke oppleve at det subber så mye:) Litt må man uansett regne med.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...