Gå til innhold

Beste Driftespillet Til Pc?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

jeg ble utrolig skuffet over at Toca Race Driver 3 ikke hatt med drifting! De sier at de har prøvd å dekke alt innen bilsport, men har utelatt drifting. Dette spillet er utrolig realistisk, og derfor hadde det vært artig med drifting!

Ellers er det vel ingenting som er bedre enn en LFS S2 lisens + Logitech MOMO ratt+pedaler :)

Når Test Drive Unlimited kommer, kommer det også nytt ratt fra Logitech som beskrevet i den ene tråden her på bilspill-forumet. Det kommer til å bli RÅTT!

Er det ikke slik at Logitech MOMO-rattet ikke har girspak? Foretrekker DFP. Er jo så fantastisk genialt "Nå skal vi ha clutch, men vi skal kun ha paddles, ikke en gearstick"... Jaaaa..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke slik at Logitech MOMO-rattet ikke har girspak? Foretrekker DFP. Er jo så fantastisk genialt "Nå skal vi ha clutch, men vi skal kun ha paddles, ikke en gearstick"... Jaaaa..

hmmm, ser ut som det nye rattet ikke bare har paddles...:assman

logitech_g25.jpg

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, ser ut som det nye rattet ikke bare har paddles...:assman

logitech_g25.jpg

Det har girspak, men det der er ikke MOMO-rattet heller ;)

Forresten, MOMO-rattet finnes vel i to versjoner, den røde konsollen har ikke spak, mens den sorte vistnok har det. I tillegg, MOMO-rattet har ikke clutch. Hvor fikk jeg det fra? :P

Det nye ser iallfall dritrått ut!

Forresten, skulle ikke DFP være limited edition, også? Samme som Mitsu Evo MR. Den ble det ikke. Så vi får håpe det er nok G25-ratt til alle :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mer en LFS? :P Noen som har LFS på ftp eller noe ? :P

det hjelper deg ingenting. du får 3 biler og 3 baner bare hvis du ikke kjøper lisens.

P.S. det rattet fra logitech er bare DEILIG da!!

edit; neon, det har ikke kommet ut ennå :) fant igjen tråden som omhandler detta rattet, er en stund sida det ble posta.. Rattet kommer i oktober i år, anbefalt utsalgspris fra logitech er 300$ som er ca 1800 NOK.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=117828&highlight=entusiast

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Driftmaster89: og hvor fett er det å drifte med håndkontroll kontra ratt? ....

Vel, jeg husker jeg ble ganske så mo i knærne av å drifte en Viper gjennom en laaang sving på Automn Ring på GT1, som forøvrig var på PS1 med håndkontroll.. Og den driften sitter i meg, det skal jeg si deg. Nå kjører jeg jo sidelengs hele dagen, men jeg glemmer det fort.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ka faen e lfs?

Haha, registrerte du deg på forumet for å stille ett så dumt spørsmål? Se 2 cm over den tråden her...

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, registrerte du deg på forumet for å stille ett så dumt spørsmål? Se 2 cm over den tråden her...

Nesten som å banne i kjærka.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får man kjøp dette settet?`

mitt gamle ratt har tatt kvelden:D

og hva koster dette?

Det er ikke ute enda... kommer i slutten av året vil jeg tru :boxers

Men fy flate det skal bygges en slik Bilmoddel å ha dette ratte i så det skal bli mye :driving i den kassa gitt.. jeg har jo tross alt ett sett med dører i kjelleren så jeg får vel bygge meg en som er lydtett så kjærringa ikke klager hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider