Gå til innhold

Max Power Trondheim 18 juni

Ranger emnet

Thjoms

Anbefalte innlegg

Det kommer i Max Power #15, som er ute 14. august!

Neste gang får du slå meg i bakhuet eller noe når jeg løper forbi :rolleyes:

Vet ikke om du kjente meg igjen, men var no å snakka med deg... Måtte jo bare få deg til å ta noen bilder av gullet mitt :D

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 272
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner at dere kun leide p-plassen foran hovedinngangen oppe, men hadde ikke dere vært der, hadde heller ingen andre vært det, og dermed ingen villmannskjøring på den andre p-plassen. Hvorfor politiet ikke ville stille opp er noe uforståelig.

Grunnen til at jeg "bekymrer" meg er at etter helgens treff så er det mest sannsynlig slutt på treff på city syd. Ledelsen her på bygget ble rimelig paff når de fikk høre hva som hadde skjedd på den ene p-plassen, og NEI, det var IKKE jeg som sladret. Synd at noen skal ødelegge for alle andre. Og om Espen hadde kontroll eller ikke kan vel diskuteres. Det ble børnet før treffet, under treffet og etter treffet på den p-plassen de hadde lånt. Innimellom bilene. Kontroll???

Men når det er sagt, så var det veldig bra treff med mange fine og spesielle biler, og god organisering av de aktivitetene MaxPower stod bakom. Håper bare dette ikke var siste gangen.

Jeg så noen som var på det treffet som børnet i byen etterpå... kan vi klandre de for det å tror du? syns det er rettferdig jeg altså...... :hvaskjera Sikkert rå enkelt å ha kontroll på alt hele tiden så de må tas.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med sjefen min på jobben i dag, han hadde sett sporene på parkeringsplassen å lurte på om jeg viste hvordan de kom dit så jævli fort. så jeg nevnte treffet osv, så lo han å sa at det var i allefall SISTE gang de fikk lov til å ha det der! jeg jobber på Amcarsenteret og de arrangerer ofte vårmønstring og andre teff på samme parkeringsplass. De har ofte fått smårefs pga. merker på asfalten UTENFOR parkeringplassen! og det er ikke burnermerker, men "helt vanlige" spølemerker.. så jeg tror nok det var første og siste gang vi ser noe som helst til Max Power på city syd's parkeringsplasser. til de som burna rundt oppå der: DET DER ER DÅRLIG VIS PÅ RESPEKT FOR ANDRE'S EIENDOM FOLKENS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider