Thyfire Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det kommer i Max Power #15, som er ute 14. august! Neste gang får du slå meg i bakhuet eller noe når jeg løper forbi :rolleyes: Vet ikke om du kjente meg igjen, men var no å snakka med deg... Måtte jo bare få deg til å ta noen bilder av gullet mitt :D Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vet ikke om du kjente meg igjen, men var no å snakka med deg... Måtte jo bare få deg til å ta noen bilder av gullet mitt :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Waaaah :D NEMMELIG! :phatyo Sender deg forresten en mail i kveld ;) Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Sender deg forresten en mail i kveld ;) Du får gjøre det! :) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Skjønner at dere kun leide p-plassen foran hovedinngangen oppe, men hadde ikke dere vært der, hadde heller ingen andre vært det, og dermed ingen villmannskjøring på den andre p-plassen. Hvorfor politiet ikke ville stille opp er noe uforståelig. Grunnen til at jeg "bekymrer" meg er at etter helgens treff så er det mest sannsynlig slutt på treff på city syd. Ledelsen her på bygget ble rimelig paff når de fikk høre hva som hadde skjedd på den ene p-plassen, og NEI, det var IKKE jeg som sladret. Synd at noen skal ødelegge for alle andre. Og om Espen hadde kontroll eller ikke kan vel diskuteres. Det ble børnet før treffet, under treffet og etter treffet på den p-plassen de hadde lånt. Innimellom bilene. Kontroll??? Men når det er sagt, så var det veldig bra treff med mange fine og spesielle biler, og god organisering av de aktivitetene MaxPower stod bakom. Håper bare dette ikke var siste gangen. Jeg så noen som var på det treffet som børnet i byen etterpå... kan vi klandre de for det å tror du? syns det er rettferdig jeg altså...... :hvaskjera Sikkert rå enkelt å ha kontroll på alt hele tiden så de må tas..... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 har nå lagt ut alle mine bilder på http://www.thjoms.tk ,sjekk ut,å skriv gjerne kommentar:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 snakka med sjefen min på jobben i dag, han hadde sett sporene på parkeringsplassen å lurte på om jeg viste hvordan de kom dit så jævli fort. så jeg nevnte treffet osv, så lo han å sa at det var i allefall SISTE gang de fikk lov til å ha det der! jeg jobber på Amcarsenteret og de arrangerer ofte vårmønstring og andre teff på samme parkeringsplass. De har ofte fått smårefs pga. merker på asfalten UTENFOR parkeringplassen! og det er ikke burnermerker, men "helt vanlige" spølemerker.. så jeg tror nok det var første og siste gang vi ser noe som helst til Max Power på city syd's parkeringsplasser. til de som burna rundt oppå der: DET DER ER DÅRLIG VIS PÅ RESPEKT FOR ANDRE'S EIENDOM FOLKENS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 KLIN enig med deg nollas... burning er greit, men ikke på plassen Max leide.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EnKiL Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hmm. er det bare meg som ikke får opp siden til thjoms http://www.thjoms.tk Siter Calibra 92 pajero gen1 kort 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 nei ikke jeg heller..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hmm prøv http://home.no/hmm/public_html/index.html Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jess! der funka det vett.. takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 jess! der funka det vett.. takker! er vel .tk det er noe tull med.. ingen som vet av noe annet istedet for .tk? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ikke gratis nei.. men har masse andre tips hvis du skal legge i penger...? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 ikke gratis nei.. men har masse andre tips hvis du skal legge i penger...? :P mye for noe sånt da? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg