lermax Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Utfordringen ligger vel i at de vil ha noen til å orge hele greia her oppe...inkludet det hele og fulle ansvaret etc. Det er vel veldig få klubber, som kan stå for et slikt arr. Amcar har jo lang ærfaring, men de er ikke de rette til denne type treff. Er det noen gatebil klubber som vil kunne ta på seg et slikt arr.? Plass. City syd, KBS, Hva med å få sperret av et område ved Dora? Piren har vel vist seg verdig også da!! Man kan jo forstå at Max Power trenger hjelp, de har jo ikke muligheten til og skippe nok folk fra Oslo, for og hjelpe til med alt de ønsker og få gjort... Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 huff, hvis treffet i år blir like galskap som det i fjor så skal jeg i allefall holde meg edru og et lite stykke unna.. men blir artig! alltid artig å se på folk som ødelegger bilene sine :P hehe, jeg kommer ikke til å ødelegge min! For den er ikke der noe lengre! Men gjorde nok ødelegging ifjor på Max Treffet jeg.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XenonHID Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Kan jo hende at til og med jeg har bilen klar til da.. =)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 ka med å sperre av hele området på ikea? dæm må da snart se te å finn ut kor i svarte dæm ska vær Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Utfordringen ligger vel i at de vil ha noen til å orge hele greia her oppe...inkludet det hele og fulle ansvaret etc. Vi tar på oss både ansvar og organisering selv! Jeg regner med at tid og sted blir spikret i løpet av tirsdagen. Melding går ut både her og andre steder så fort det er 100% klart. Jeg vil ikke gå ut med sted før alle avtaler er i boks, men det ser ihvertfall ut til at vi ikke skal ha noe problem med å få plass nok til alle bilene... :rolleyes: Og til dere som lurer; det blir nok litt roligere i år enn i fjor! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Vi tar på oss både ansvar og organisering selv! Jeg regner med at tid og sted blir spikret i løpet av tirsdagen. Melding går ut både her og andre steder så fort det er 100% klart. Jeg vil ikke gå ut med sted før alle avtaler er i boks, men det ser ihvertfall ut til at vi ikke skal ha noe problem med å få plass nok til alle bilene... :rolleyes: Og til dere som lurer; det blir nok litt roligere i år enn i fjor! ok:) håper det blir lett å finne fram da,hehe.. er ikke fullt så kjent i trondheim så.. Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vi tar på oss både ansvar og organisering selv! Jeg regner med at tid og sted blir spikret i løpet av tirsdagen. Melding går ut både her og andre steder så fort det er 100% klart. Jeg vil ikke gå ut med sted før alle avtaler er i boks, men det ser ihvertfall ut til at vi ikke skal ha noe problem med å få plass nok til alle bilene... :rolleyes: Og til dere som lurer; det blir nok litt roligere i år enn i fjor! Nice :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Da fikk vi det endelige ja fra vårt førstevalg av treffplass nettopp, så jeg kan bekrefte at treffet blir på City Syd klokka 15.00, søndag den 18. juni. Vi sees! :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skyline_r33 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 koffor på en søndag???d va no litt dårlig dong da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Da fikk vi det endelige ja fra vårt førstevalg av treffplass nettopp, så jeg kan bekrefte at treffet blir på City Syd klokka 15.00, søndag den 18. juni. Vi sees! :D d høres bra ut ja:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Da fikk vi det endelige ja fra vårt førstevalg av treffplass nettopp, så jeg kan bekrefte at treffet blir på City Syd klokka 15.00, søndag den 18. juni. Vi sees! :D Bra det ordna seg:) Jeg kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 herlig! Skyline R33: kanskje fordi de aller fleste har fri på en søndag, City Syd er stengt da og derfor kan man ha treffet på dagtid? vet ikke jeg nei, men for min del og sikkert mange andre så høres dette fint ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Topp plass!! Og fint at det er en søndag!! Da slipper man alt for mye fyll!!:well Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Vi arrangerer de fleste treffene i år på søndager av flere grunner: 1: Lettere å få tak i gode treffplasser 2: Vi slipper endel av fylla som vi slet med i fjor 3: Bedre forhold for våre fotografer når det er på dagtid ;) 4: Folk har fri på søndager, og mange gjør andre ting fredag og lørdag kveld. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Da fikk vi det endelige ja fra vårt førstevalg av treffplass nettopp, så jeg kan bekrefte at treffet blir på City Syd klokka 15.00, søndag den 18. juni. Vi sees! :D Good call :) Er det lov å spørre om hvem som ble samarbeidsparter? :) Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg