espsko Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Good call :) Er det lov å spørre om hvem som ble samarbeidsparter? :) Vi samarbeider ikke med noen spesielle lokale, men melder ut til våre kontakter i diverse bilklubber og miljøer i området. Jeg burde vel forresten nevne at det heretter også vil bli premiering av de feteste bilene, ikke bare premiering i stereokonkurransene. Dette kommer etter påtrykk fra de som har etterspurt dette på de tidligere treffene våre i år. Premieringen vil bestå av én del hvor publikum stemmer fram sin favoritt samt én del hvor våre folk plukker ut sine favoritter. Disse vil selvfølgelig presenteres i bladet i etterkant samt få hederlig omtale og fete premier på treffet. :D Er det noe annet dere savner på treffene, hyl ut. Det er dere som lager treff, vi bare organiserer :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 noe for inngang,eller er dette et treff som ikke koster noe? å er det noe program,eller er det sånn vanlig streetmeet?:)bare lurer.. kommer uansett da:) å må vel skaffe meg ny minnebrikke til kameraet så jeg får til å ta endel bilder:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 noe for inngang,eller er dette et treff som ikke koster noe?å er det noe program,eller er det sånn vanlig streetmeet?:)bare lurer.. kommer uansett da:) å må vel skaffe meg ny minnebrikke til kameraet så jeg får til å ta endel bilder:) Koster ingenting! I utgangspunktet er det et vanlig streetmeet, med noe ekstra. ;) Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er i Kristiansund den helga på VACN-treff gitt, snakk om kræsj :( *Grine* Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricecracker Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Det her bli toppers ja!!!! Vi i Gauldal Gatebil satser på å stille mannsterke med mange biler Siter Mazda 6 BMW E92 320D ( ex ) Mazda Rx8 ( ex ) Mazda 6 ( ex ) http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 ill be there :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Blir bra dette, får prøve å komme meg dit jeg også :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 æim gånna bii deer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir-1000 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Koster ingenting! I utgangspunktet er det et vanlig streetmeet, med noe ekstra. ;) Høres bra ut! :) Noen av bilene som har vært i bladet som kommer? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 disse bilene(de jeg vet iallefall) som kommer fra Verdal: Mitsubishi Eclipse.. med BuddyClub2 styling å diværse.. Saab 900.. med Realcar styling,Realcar evo vinge,m3speil +++ men han med eclipsen er i syden for tiden,så vet ikke om han blir med.. jeg kjører iallefall en av bilene dit:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen som vet hvor langt Automote har kommet med cab'en? å hvilke andre biler kommer?:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Noen som vet hvor langt Automote har kommet med cab'en? å hvilke andre biler kommer?:) Sist jeg snakka med Sivert sa han at de skulle prøve å få den ferdig til Gatebil på Rudskogen. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Sist jeg snakka med Sivert sa han at de skulle prøve å få den ferdig til Gatebil på Rudskogen. Da tror jeg det blir hardt å rekke det til Max Power, som er om 10 dager:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Da tror jeg det blir hardt å rekke det til Max Power, som er om 10 dager:) Automote blir ikke klare med cab'en, nei. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thjoms Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 ok.. men kommer vel mange andre råe biler:) å håper på bra vær:) Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg