N911 Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Lurer på om det er noen her som kan vet om hvor di selger tak til VW golf 1 cab 87 mod norge eller sverige samma det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Hardtop eller sjølve caben? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 sjølve caben (vinylen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 Skulle hatt tak jeg også, sømmen har gått litt fremmerst... Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 hotshop.as (trøgstad, østfold) klart billigste jeg har funnet, hentet min tøy-topp der forrige uke (de har en igjen). 2900,- +mva vinyl 4500,- +mva canvas/tøy/lerret (kall det hva du vil) dette er altså for yttertrekket, ca 6 uker å vente om de ikke har det inne, vinyl har de ikke inne om du absolutt vil ha det. så er det bare å få byttet den da, jeg har tid hos en salmaker 15 juli, betaler ca 4000 for det tror jeg inkl alt. billigste jeg har funnet der.. om noen veit om noen billigere så rop ut. har hørt man får det enda billigere i sverige, men noe med enn det veit jeg ikke. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by metz hotshop.as (trøgstad, østfold) klart billigste jeg har funnet, hentet min tøy-topp der forrige uke (de har en igjen). 2900,- +mva vinyl 4500,- +mva canvas/tøy/lerret (kall det hva du vil) dette er altså for yttertrekket, ca 6 uker å vente om de ikke har det inne, vinyl har de ikke inne om du absolutt vil ha det. så er det bare å få byttet den da, jeg har tid hos en salmaker 15 juli, betaler ca 4000 for det tror jeg inkl alt. billigste jeg har funnet der.. om noen veit om noen billigere så rop ut. har hørt man får det enda billigere i sverige, men noe med enn det veit jeg ikke. hva vil du anbefale canvas eller vinyl.....??? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 den som står på orginalt er jo vinyl.. som jeg sa får jeg ikke den nye på før 15. så personlig kan jeg si fint lite. men ut av hva jeg har lest meg til på forum som vwvortex anbefaler så og si alle canvas om man har råd til det, uansett vil det lønne seg etterhvert da canvasen holder mye lenger og trenger mindre vedlikehold. canvasen skal visst være ganske mye penere også. jeg er rett og slett dritlei av å slenge på presenning når det begynner å regne, så jeg gikk for den litt pga at jeg kunne få den med en gang. tror dog ikke jeg kommer til å angre på det valget. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg