PerryZaphire Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 disse trenger senteringer :) Sharif har ASA men faen meg umulig å få tak i folk der.. Noen andre tips om hvem som kan skaffe FORT ? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er ikke nødvendig med senterringer da, bare lettere å få på felgene da, boltene skal holde all belastning, men kan jeg spør hvor du har fått tak i felgene? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg vet med temmelig 100% sikkerhet at felgene er avbalansert til 0/0 og enda rister det i 90+km/t... opplevd det før og senteringene var syndern...eller nærmere sagt mangelen :P Så jeg føler jeg må ha. felgene? de kommer fra etnedal :) skulle hatt noe større egentlig men... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 kan vere mulig at felgen kan dra seg skeivt på uten senterring, men det skal ikke vere belastning på de når du kjører, og konen på boltene skal sørge for at de drar seg rett på.. men var feite felger da, hadde det hvert rett boltsirkel, kunne jeg kjøpt dem:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 4x100/4x114? er sånn dobbel boltsirkel. ET 38 :) Liker at dem er litt uvanlige pga fargen.. men dem er litt små og :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 de er 4x100 ja? det jeg har, og 16" er ikke lite på en vento da, perfekt:) men skulle hatt en mørk bil da.. men tilbake til senterringene, de selger de vel alle plasser de selger uoriginale felger? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 opel er 4x100 vettu :P Ja tror mørk bil er penest med sånn farge igrunn... :) nja... var innom ett sted og han mente jeg måtte til ASA forhandler :| men for guds skyld... hvis det er mulig å få tak i hjemmelaga ringer så hook me up! bilen skal kjøres 200 mil + fra og med 16 juni så haster litt :/ Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er det noe spesielt med senterhullet siden du trenger egne senterringer da? Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 fyren sa de måtte være konet ... :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hmm.. jeg har ikke sett senterringer som ikke er konet jeg:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 ikke jeg heller faktisk :P jeg får stikke innom ett par steder når jeg kommer hjem på mandag dvs tirsdag...teite helligdagen :P. Men setter pris på om folket gidder å skrike om de vet om andre ASA forhandlere enn Sharif :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg