Gå til innhold

Golf 1974 (?) observert E-16, Sandvika

Ranger emnet

henning_dt85

Anbefalte innlegg

Hei! Så for 2 timer siden en Lofotengrønn Golf med kromfangere og kromspeil passere E-16 ved Emma Hjorth i retning Sandvika/ E-18. Den hadde som sagt kromspeil og reg.nr som startet enten på DL-31 ( nyimportert?) eller BL-31 ( som stemmer med slutten av 1974). NOen som vet noe om denne? Han kjørte med en madrass eller noe sånt på taket...:D

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, såklart ikke Joachim sin, den ville jeg kjent igjen om jeg var blind :p

som sagt så jeg litt av skiltet på bilen. Den hadde kromfanger og kromspeil, var urestaurert ( og original, la ikke merke til felger men var hvertfall ikke senka), og stygg bakfanger etter hva jeg så i speilet (mangla endestykker og litt diverse)

Siden jeg antar at den var original så tror jeg at den er en sen 74`eller tidlig 75`registrert, ettersom speila var på. Hvis regnr. startet med BL 31 var dette hvertfall en golf som er hva den utga seg for å være, 74`einsern som var i familien før startet på BL-38. Denne var ellers ganske falmet/matt i lakken tror jeg....

Fyren som kjørte den kan maks ha vært 45 år, og kjørte som sagt i retning sandvika.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men liksom, hva er så "spotting" med denne? alle kan vel kjøre rundt i det? du snakker jo om den som den ikke sku være no big deal :)

*KREMT*!

Er det så lett å finne en Golf fra 1974, host opp en nå! Jeg og sikkert et titalls andre er på utkikk etter einsere som er såpass gamle!

Det er en sjelden bil, og grunnen til at jeg la den ut var for å finne ut om noen andre har info om den, eller vet hvor den holder til.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol

Ikke tirr Henning nå... Pass deg med å rakke ned på Einsere. Man er da dødsdømt, og ikke særlig smart.. ;)

Skal se etter den jeg, Henning ;)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne har jeg også kjennskap til, er medlem på VACN og så bilen i dag, er ikke denne ( denne hadde NL-skilter eller noe sånt). Forresten en nydelig bil den "svensken".

Den jeg så var ikke strøken, ganske matt og dårlig bakfanger, med madrass på taket.

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at den ikke var beige? Hehe... Kjørte der i går ved 5-6 tida :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg så bilen din på fredagen Laksen, møtte deg når vi var på vei mot vålerbanen med Oslo Lokallag.

Det stemmer godt :) Møtte en hel kolonne :) Tente litt på en usving, men sjøen kalte.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider