jeg ruller Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er bruk bar denne da ell? Kan jeg montere trutrack i denne. Hva er forsjellen på før å etter 86? Hvaer best osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 er bruk bar denne da ell? Kan jeg montere trutrack i denne. Hva er forsjellen på før å etter 86? Hvaer best osv? fom. 86 hadde alle akslinger el.speedo. ja du kan montere truetrack i denne. skal du ha el.speedo og dreier du ned truetrack'en litt og har på tonerhjul. så setter du på lokk med giver fra 86->mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 hullet mangler påfyllingsplugg. det øverste er pickup'en til el-speedometer. åh faen...litt for mangel øl i kveld tror eg, dette visste eg jo egentlig..:hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Så dette er en sikkelig gunstig aksling da. Visst jeg skal sekge hva er den verd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva må man betale for ett 86 lokk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hva må man betale for ett 86 lokk? du må ha giveren også... ps. du har jo lav utveksling da, så du må vel bytte kronehjul også, tror jeg? <- 3.54 != 3.73 -> Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Så i bunn å brunn er ikke akslingen så gunstig like vel da? må jo bytte alt. Hva vil disse sensorene og kronhjul koste meg da? Noen som har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Så i bunn å brunn er ikke akslingen så gunstig like vel da? må jo bytte alt. Hva vil disse sensorene og kronhjul koste meg da? Noen som har? du trenger jo ikke giver eller slikt om du har giver i girkassen.. (ble el. sent i 86', mener jeg) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 1030 har også "kjøleribber" under ved tappelokket, noe ikke 1031 har.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Men hva vil det koste for ett kronhjul? Med rett utveksling? Hva vil derre si at er rette utveksling på akslingen da? skal ha i en b230fk/ft med rundy 250 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Men hva vil det koste for ett kronhjul? Med rett utveksling? Hva vil derre si at er rette utveksling på akslingen da? skal ha i en b230fk/ft med rundy 250 hk. truetrac med "rett preload" er en 3.73 bakaksel. rett utveksling har jo også med gir å gjøre.. spørs om du vil akse bedre eller å ha bedre toppfart. har du lav utveksling på siste gir, kan du jo ta høy utveksling på diff'en. mister toppfart, men får bedre aks. har du høy utveksling på siste, så vil du bruke mer bensin når du cruiser... Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Men må jeg bytte helle instrumentpanelet når jeg skal ha elektronisk speedo? kan bruke kronhjul fra 1030? med 3.73? Er vel de bilene med 5 trins kasse som har disse akslingene. Visst jeg skal ha en getreg kasse 262cr er den med følere i kassa som jeg kan bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 getrag kassene har ikke uttak til speedometer nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 har nå vert ute å tatt ett bilde av akslingen så nå kan dere jo se hva det er Og om du ser på framsiden av akselen, rett over der du ser "øret". Så står det 1031 støpt inn i huset. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Ved bytting av olje: Det skal vel fylles helt til det renner ut av påfyllingshullet? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg