Gå til innhold

Lakkering i russland

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har snakket litt med en arbeidskolega som har en kompis som kan en del om lakkering, å han annbefalte lakkering i russland. Han sa at lakkering i norge ville koste meg ca 20 000, noe som stemmer ganske bra i forrhold til de annbudene jeg har fått på en slik jobb (billigste jeg har fått er 24 000). Han sa at det ville koste meg ca 5-10 000 å lakkere i russland, å at disse faktisk gjorde en meget bra jobb. Eneste problemet er jo at jeg ikke får noen garanti på dette arbeidet. Denne kompisen til arbeidskolegaen min sier at han kan ta hond om alt som har med transport inn og ut av russland (han er gift med en russisk kvinne), så transporten vil koste meg 2000 kr.

Det vil si at jeg må opp i max 10-12 000 får denne lakkeringen. noen som vet om dette er trykt? eller som har noen erfaring med å få bilen lakkert i russland?

Bilen som skal lakkeres er en -94 Opel Vectra A sedan

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE gjør det...

Hvis du leter nok får du hellakk for 15K her i norge som er bra.

Jeg hadde aldri sendt den til utlandet for lakk, hva hvis du får bilen tilbake og den ser ut som et helvette?? Skal du koste på enda mere penger for å sende tilbake....

Nei... sats heller på lakk her i norge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er MYE viktig og sjekke opp at det er ett seriøst firma osv..

Hører veteranbilfolket på Østlandet sender biler til Polen for restaurering med godt resultat.

Kompis av fatter`n Sendte ned sitt projekt,tror han betalte 25-30 000,-, og da bygde de opp nytt gulv,nytt ledningsnett,trakk om interiøret,og lakka bilen..

Så med litt bagrunnsjekking hadde jeg ikke vært nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

hmmm

nå ser jeg at du bor i finmark lol lol lol

Kanskje det ikke er så dumt alikevel hahahahahahah :D

Utdyp den...

Er 2 firmaer her i byen som utfører lakkejobber meget bra!

Kjenner en av dem som jobber med det litt å han er sinnsykt flink! Har deltatt på NM i lakkering blant annet....

Fint å kjenne han litt når man skal hel lakkere bilen til vintern :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

...det står finnmark i profilen din...jeg vet ikke jeg...assa...det er litt lettere å ta det gjennom noen som alltid kjenner noen som kan ta det "billig & bra".... er du glad i hobbyen din bør du raskest mulig flytte fra finnmark og hit ned! *kødde* hihihihi

bilmiljøet her i byen er kansje ikke verdens største men veldig bra :)

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri sendt bilen min til russland. Resultatet kan bli elendigt, hvis du er skikkelig uheldig ``forsvant`` bilen din i 10,000 deler i russland.. Er det ikke bedre om du gjør forarbeidet til lakkeringen selv? Du bør vel få litt bedre pris da?

Og ikke glem : Hjemmelaget er best!!:D

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider