saab9000 Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Er det noen som vet om noen corvette filmer?? Vil ikke ha filmer av nye corvetter, men de fra 65 til 70 mod!! De er bare helt råe=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amcars Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Corvette summer er vel den ultimate corvettefilmen..... fra lutten av 70tallet tror jeg Siter 1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Corvette er rått... nydeligere bil enn de fra 63- 67 skal du lete lenge etter. Er den corvetten (67 og 66 tror jeg) med 427cui BigBlocken, 435 hk vanskelig å få tak i. Tenk at chevrolet lagde en bil med de ytelsene (0-100 på 4,7 sek.) i 1966 (1967?) !! Helt utrolig Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Skjønner hva du mener 67 shelby! :D De bilene kicker ass! Er ganske sjukt at biler som er over 30 år gamle er råere enn mange nyere sportsbiler! ps: I like your nick!:D Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvis jeg hadde hatt valget mellom en ny Koenigsegg og en slik Versting Vette... (strøken med 427cui) så hadde jeg tatt Corvetten.... Veit ikke hvorfor, men det er bare et eller annet som er med den bilen. Ellers hadde jeg ikke sagt nei takk til en GT500E, men de er jo umulig å få tak i (eller MER umulig en Corvetten:D). Men måtte nok ha gjort noe med understellet til StingRayen, hakke lyst til dø... Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg