beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 skulle altså fremdeles hatt tak i den mye omtalte printplata ... den er av typen motometer .... skal legge inn bilde jeg¨ Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2006 det er den bak på speedoen det er snakk om Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 eg har ei printplate med samme nr som du har. Kan ikkje garantere at den virker, men du får den for 200kr inkl frakt og instrumenthus m/speedometer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 grett sender pm med adressa mi jeg... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 godt at folk har liggende mye rart Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Heisann! Har litt problemer med speedometeret mitt jeg også.. Turtelleren følger ikke helt med, dvs. hvis jeg drar motoren til turtallskutt så står turtelleren på 3500-4000rpm.. forbruksmåleren min er og helt på bærtur.. og speedometeret mitt hakker litt av og til.. Kan det være at printplata mi også er ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 jepp samma syndromet.... fort deg og lodd over kontaktene før det er for sent... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 fikk printplate fra derrick i dag men den var verre enn den jeg hadde fra før.. men jeg fikk da brukt glasset da mitt gamle var sprekt Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hvilke kontakter er det du mener jeg skal lodde over? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 på baksiden av printplata både på den gule og den blå Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ingen som har Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 spør igjen jeg, har du bytta kondensatorene? Se på http://bmwe34.net, http://www.bimmer.info Dette er en standard feil på e34, bytte kondensatorene gjør susen. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har du direkte link da ..sette etter jeg men det står så inni hælvete mye rart der... Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har plukka ut kondensatorene på den plata jeg fikk ifra derrick nå så skal jeg ta dem med nedover og høre hvor man får tak i slikt henn... sto noe om at du måtte skifte codebrikken også men denne skal ikke ha noe med dette å gjøre den ???? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg