Gå til innhold

Electro Spørsmål

Ranger emnet


NiX

Anbefalte innlegg

Satt for en stund siden inn en sub i bilen min (sub + forsterker), men har det problemet at jeg ikke har kablet opp styrestrøm til forsterkeren som er plassert i bagasjerommet. Så det jeg rett og slett lurer på er hvordan jeg kan få tak i styrestrøm? Må jeg kable en kabel frem til dasjbordet eller er det en enklere måte? Bynner å bli lei av å måtte skru av forsterkeren manuelt hele tiden:(

- 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er nok å ha en egen kabel til å skru på forsterkeren bak. For mest kontroll med den løsningen. m'm

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

for å gjøre det enkelt kan du jo bare koble deg inn på en ledning til baklyset... (hvis du har kjørelys dah:) )

 

 

 

Dette er vel den beste løsningen, vis du ikke gidder å legge en ny kabel frem til cd-spilleren din. Da vil forsterkeren være på heletiden mens bilen er i gang(eller du har skrudd på lysene dine).

 

Det beste er såklart å koble den til spilleren på remote utgangen, da vil forsterkeren kun være på når spilleren er påslått.Men da må du jo opp med alle lister på ene siden, samt et deksel eller to til:)

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår