Gå til innhold

heillakkering av bil

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Dette blir omtrent som å spørre "hvor tung er en fisk"

E illigest blir å finne ein privatperson som driv eige verksted.

lakkeringspriser varierer meir prosentvis en prisen på ei hore! For dei som har prøvd det....

Sist bil eg sprøyta tok eg 500,- for. Eigeren betalte ca 1200,- i material.

Billi å go bil. Fin vart den og.

Der eg jobber betalte vi 700,- for heil-lakkering av en S2 coupe.. Dette inkluderer vaskemidler, maskering, slipepapir, sparkel, grunning, slipefyller og farge. Og so gjør vi jobben sjøl..

Eg brukte ca samme mengder material på min 80, men mellomslipte å la ny klarlakk.

Tror det blir kanskje 100,- ekstra.

Rabatter er motiverende.

Er mest stor-bil bil vi er bort i, og der varierer det fra ca 20 000 til oppunder 50 000. + mva.. Helikopter ligger fra 60 - 90 000. 2-3 kvart år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir omtrent som å spørre "hvor tung er en fisk"

E illigest blir å finne ein privatperson som driv eige verksted.

lakkeringspriser varierer meir prosentvis en prisen på ei hore! For dei som har prøvd det....

Sist bil eg sprøyta tok eg 500,- for. Eigeren betalte ca 1200,- i material.

Billi å go bil. Fin vart den og.

Der eg jobber betalte vi 700,- for heil-lakkering av en S2 coupe.. Dette inkluderer vaskemidler, maskering, slipepapir, sparkel, grunning, slipefyller og farge. Og so gjør vi jobben sjøl..

Eg brukte ca samme mengder material på min 80, men mellomslipte å la ny klarlakk.

Tror det blir kanskje 100,- ekstra.

Rabatter er motiverende.

Er mest stor-bil bil vi er bort i, og der varierer det fra ca 20 000 til oppunder 50 000. + mva.. Helikopter ligger fra 60 - 90 000. 2-3 kvart år.

Ligger ikke lakkprisen oppe i 1000 kr litern? å det går gjerne noen liter. Eller fikk du lakken sponset når du tok din egen bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en hårete pris for privatjobber...

Hvilke timepriser går dem utifra da?

volvo realpower:

Ingen en-manns bedrifter da? bruker ofte å lønne seg.

Hjelper seffølgelig å demontere selv da..

Men ikkje begynt å slipe ned sjøl.. Da er det INGEN som vil legge fingra i det.

bør slippe unna med 15000. Viss du har store problemer med pris, så kan eg høyre om eg kan kjøpe inn basefarge til deg, og sende med noen på neste gatebil.

TIL PAKKISPRIS + mva.. Special price only for you..

Ang lakken på min bil: Ingen spons nei. alt ærli betalt inkl mva. bedrifta har en med glasurit.. Får litt ekstra rabatt når vi kjøper material til heil bil. bruker ein ny lastebilserie (68) som er det beste som finst av tette farge. Sponshorer er UT.

1000,- liter ja... Det er sant. Noen orginalfarger er seffølgeli dyrere og.

Det er berre for helvetes fortjeneste verkstede skal ha for å selge lakken.. Dei taper seffølelig arbeid... Dette er irriterende for oss vanlige dødlige..

Kjøper den første lakkboksen eg kommer over, og setter den opp midt på tunet.. Så er det fritt fram for jobbing

Lenke til kommentar
Del på andre sider