Gå til innhold

mx6-1974 vw transporter baywindow

Ranger emnet

J.C

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir den original eller blir den litt lav kanskje? ;)

Den grønne fargen virker som en standard vinner, så eg hadde muligens gått for den gule for å gjøre noe litt "annerledes"..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Liten oppdatering på tide..har ikke fått gjort så mye som jeg har hatt lyst til i det siste men har hvertfall fått lakkert bilen invendig og sveist ny kanal på den ene siden.

Har også fått ny bateriplate og det ene bakhjørnet.

Skal få tatt bilder iløpet av helga.Hele helgen skal tilbringes i garasjen:)

det er ikke størrelsen det kommer an på.

det er hvordan du bruker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult er kult:)

Den gule vag`en var jo barsk! skal du få den noe og lignende?

Gikk vel en del bokser meg primer hehe ;)

Den gule er absolutt barsk..Planen er å få litt cali/surf stil på bilen:DDigger den looken..

Gikk med 1.5 l Primer og nesten en liter lakk men resultatet er jeg storfornøyd med til å være første gang jeg har sprøyta noe selv:)Bilder kommer til helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gul var nok best av dem.. men beige eller hvit og lofotengrün ville nok vært fett det også.. forøvrig syns jeg du skal beholde reservehjulet foran.. men da i samme stil som eventuelle hjul på bilen.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gul var nok best av dem.. men beige eller hvit og lofotengrün ville nok vært fett det også.. forøvrig syns jeg du skal beholde reservehjulet foran.. men da i samme stil som eventuelle hjul på bilen.

Regner med at bilen blir gul..HVitfargen er er litt vaniljeaktig.Lyser opp i dagslys og blir behagelig og rett og slett koselig i skumring/mørket, Noe som passer bra iogmed at den skal campes i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surf's up! Denne må du jo bare ta med på tur til Portugal eller Tarifa i Spania (les: vestkysten).

Stå på!

Det er planen det ja:) Først og fremst pusses opp og bli pen i år.Tenkte å ta motor,girkasse og understell til vinteren..Dvs nedplukk og oppbugging av motor,skifte foringer og synkringer i kassa og såklart moassive senk og felger..Så til neste år er den klar for en eller flere skikkelig turer full av sykkel/windsurf og kite utstyr hvis lommeboka er klar for det utsrtyret sa:)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider