D-1 Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 ja,da skal jeg en snartur til oslo i helga da!skal på nightwish konsert,så tenkte jeg kanskje at dette kunne vere en liten mulighet for og få hilse på noen av dere der nede! så hviss det kanskje hadde vert noe interesse for et lite møte for og si hei og hade så hadde jo det vert koselig!! send meg en P.M hviss dere lurer på tlf nr eller noe sånt hviss dette skulle frtste litt!!!:cool: Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Juli 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 du kan treffe meg å smugle meg inn på konserten.. jeg er stor fan, men fikk ikke billett :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Juli 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2003 kjipern det da!hadde du tatt kontakt med meg for 1 måned siden så kunne jeg kanskje ha skaffet deg bilett,hviss du hadde vert helt desp da!!kostet 750 kr! men da er det medregnet buss tur retur i fra orkanger da(utenfor trondheim) men bare send meg en P.M hviss du finner ut at ikke har så mye og gjøre på lørdag da!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg