Gå til innhold

P99 + JBL 6 kanaler vurderes solgt

Ranger emnet

eko004

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge stereoanlegget mitt da det har ligget en stund, og jeg vet jeg trolig ikke skal montere det igjen. Familiesituasjon tilsier det. Uansett, dette anlegget består av:

Pioneer P99

Trenger vel ikke noen stor presentasjon annet enn at den har det meste som f.eks. tidskompensering, 3-veis delefilter med store justeringsmuligheter, 7 bånds eq, 4 volt ++++. Begge fjernkontroller følger med. Kjøpte den brukt selv, har ingen kvittering.

JBL GTO6000

Denne er helt ny, ubrukt i kartong med kvittering. Yter 4 x 50 watt + 1 x 250. Har ikke prøvd den selv, men har hørt den i en bil. Jeg likte lyden ihvertfall, bra trøkk og fin lyd. Skruterminaler, som kanskje burde vært litt større på strømsiden. innebydgde justerbare delefiltre her også. To stk 30amp sikringer.

Audio Controll Epicenter

Justerbare "bassboost" for å si det enkelt, men den er nok en del mere avansert enn som så. Med denne kan bassen finjusteres på en helt annen måte samt "reprodusere" bassen også. Søk litt på internett så finnes det nok en bedre forklaring enn det jeg kan gi her. Denne har nok noen år på nakken, men er meget lite brukt.

MDS 12" bass i kasse

4-5 år gammel tror jeg. Heter noe sånt som MDS Audiophil. Kraftig magnet og oppheng, spiller bra synes nå jeg. Sitter i en proffbygd kasse uten trekk men med terminaler, dempeull og hele pakka.

Det følger med en 500 farads kondensater fra Phoenix Gold, tror jeg har flere kabler som kan følge med også. Selges kun samlet, så ikke ta kontakt for enkeltdeler. Prisen er satt til 6500, og diskuteres ikke. Alle henvendelser sendes pr mail til eivi-ko@frisurf.no eller tlf 47400304. Som sagt VURDERER å selge.

Eiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det seg slik at det er kun P99 og Audio controll Epicenter som er til salgs. Ring meg eller send mail vedr bud eller info, men har tenkt meg 3500,-. Spilleren er hel og fin, fungerer perfekt og har alle tilbehør som 2 fjernkontroller (1 rattbetjent) og mikrofon. For de som ikke vet det, denne har IKKE innebygd forsterker.

Eiko

Lenke til kommentar
Del på andre sider