Subwoofah Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nissan micra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Subaru Justy 1.5 4wd er en ganske genial vinterbil. Billige, har 4wd, bruker lite drivstoff. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ-timoty Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 ville igrunn satset litt på en toyota corolla 86/87.. de er billige på alle måter.. har ikke lest alle inlegga , men vil komme med at corolla er en grei driftsikker billig bil å kjøre... Volvo bruker mye bensin ! vet forresten om en Helt Grei Corolla til 5 lapper om du er interesert... Siter Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenlie Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Golf er vel egentlig ikke billig i forhold til stand. golf er veldig ettertraktede biler, dessuten så ruster golf I og II veldig mye.. golf 3 derimot er en forsovet grei bil.. jeg vile kanskje anbefalt en audi 80.. rundt en 15000 kroner, og en veldig fin, driftsikker bil.. men får du deler fra der du jober, so go for volvo.. ekke no å lure på vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Volvo bruker mye bensin ! Sier du det.. jeg hadde en 244 med b23e før og den gikk på 0,7 på langkjøring, rundt 0,8 -> 0,9 på bykjøring.. den hadde effektanlegg å grenrør.. rundt 140 -> 150 hk.. synes ikke det var så ille.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 bensinforbruk - Fita Uno, Fiesta, Golf I og II sikkerhet og driftsikker i tillegg - Volvo 240 evt 740... Mitt valg hadde vært enkelt: vil heller at bilen skal bruke 2-3 dl mer på mila, enn en liten knøttbil som sørger for at du er "flatbrød" hvis du evt kræsjer, valget hadde da blitt 240 eller 740, og spesielt siden du jobber på Bilia, hadde j ikke nølt et sekund...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HATTIS Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Starlet 1,0 12v, Daihatsu Charade 1,0cs td, Mazda 121, Fiat Panda, Opel Corsa og Ford Fiesta er alle enkle, billige, drivstoffbesparende, lettparkerte biler. At de også er lette å serve er også en fordel:-) Hvor spennende de er kan man selvfølgelig sette spørsmålstegn til, i likhet med kollisjons-sikkerheten. Eier selv en 93 Charade dieselturbo. Vanskelig å slå når det gjelder driftsøkonomi. Småkjøring på vintern går den på under 0,6liter pr mil, og langkjøring på sommern går den på under 0,4 liter pr mil. Med aktiv kjørestil:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Volvo 240 88-93. B230F motor og 5trinns girkasse. en sånn i god stand bruker ikke mer enn 0.7-0.8 på langkjøring. skal kjøre bra hardt med den for å få den over litern. (bykjøring drikker jo en del avhengig av kjørestilen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 fra 1-1,5 liter med innsprøytning er stor fordel og spesielt liten bil. En med forgasser er somregel høyere forbruk og mer problemer med. Uno Justy Fiesta spesielt japsebiler er utrolig holdbare og du bør kjøre ikke noe eldre en 90mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Som jeg sier til alle som ber om tips til bilmerker. IKKE heng deg opp i bilmerke. Gå for den billigbilen som er i best mulig stand av de aktuelle kandidatene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamer Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Gammel volvo 140 serie. finn en som ikke er fullstendig opprusta. 360kr i årsavgift og 500 i året i forsikring. da er det lov att det bruker 1 liter på mila ;) Siter 01 Bmw 320 2,2 Mtech2 induvidual -x-Volvo 142 73 -x-Ski-Doo Formula + -x-Volvo 240 (Bilcross) Link til tråd om 142`en http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=932630#post932630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Mitt tips: ta opp et lån og kjøp en DYR, men relativt sjelden bil. Det finnes en god del modeller der ute som faktisk bare vil ØKE i pris dersom de blir tatt godt vare på. Startkostnaden er høyere, men du er så godt som garantert å ikke tape penger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trx_Andersen Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Mitt tips: ta opp et lån og kjøp en DYR, men relativt sjelden bil. Det finnes en god del modeller der ute som faktisk bare vil ØKE i pris dersom de blir tatt godt vare på. Startkostnaden er høyere, men du er så godt som garantert å ikke tape penger ;) Leste du topic? grei vinter bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Mitt tips: ta opp et lån og kjøp en DYR, men relativt sjelden bil. Det finnes en god del modeller der ute som faktisk bare vil ØKE i pris dersom de blir tatt godt vare på. Startkostnaden er høyere, men du er så godt som garantert å ikke tape penger ;) Hvis du vil, så kan du sikkert lese første post... Har dessuten en 300zx, håper den er heftig nok for deg... Trenger bare en vinterbil som ikke vil koste meg så mye. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Trenger bare en vinterbil som ikke vil koste meg så mye. Peugeot 106 1.1 får en tidlig 90 modell i god stand rundt 10000. De går på under halvlitern på mila (blandet) og er billig å forsikre. gode kjøreegenskaper, og grei kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg