guffen85 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 noen som vet noen sider der man kan regne ut hvor mye det vil koste å importere en bil moms å alt det der:D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 toll.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guffen85 Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 takk takk :D Siter mr2 turbo gen 2 :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Liker tyskland.org sidene... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Amcar.no har også det Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helnudsen Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Hei alle sammen :) Første post på dette forum av meg velger jeg å skrive i denne tråden. Har lett på forumet men har ikke funnet en tråd der det blir foreslått/anbefalt bilimportører som dere har hatt god erfaring med. Jeg mener å ha funnet den perfekte bil for meg og jeg har lyst til å komme i kontakt med noen som importerer bil fra tyskland. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe. Bilen er forresten en Seat hvis det skulle ha noe å si med tanke på importør (altså ikke med tanke på DIN perfekte bil ;) ). På forhånd takk Helge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg