Gå til innhold

FILM: Turbo Performance Club treff Rudskogen.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

-Supraguy-:

Bra dette Christian! hadde det vært mere hefftig kjøring som Henrikk kjørte hadde det nok vært litt enklere og få laget film!

Synes du klarte og få med masse bra jeg, for det var ikke så mye av det.. :popcorn

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Millhouse: Grunnen til at mange har tekno sanger er at vi har forskjellig musikk smak. ;) Og nå fant jeg ikke noen andre sanger enn tekno som jeg ikke hadde brukt fra før eller som passa til filmen.

Var tpc treff ja. Men mange av de svenske var ikke så flinke til å underholde som norskene, derfor så mye annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra, Supraguy! :thumb

Deilig å se på en film i skikkelig oppløsning og kvailtet! Som andre har nevnt - kult at du har med forskjellige vinkler og blander inn litt "fort-film" og slow motion. Også kult at du vrir kameraet, blir mer "spennende" utsnitt. Alltid gøy å se på filmene dine!

Har du tenkt deg på OMC-treffet til helga?

Edit: Så i første posten at du hadde brukt stativ... :)

Hehe, ser ut som om det er mandig moment i den bilen til Henrik H, digger sleeper-stilen på den. :D Artig at du har med ton og meg gjennom langsvingen!

Kjørte RDL den røde Focusen?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul film Supraguy :D

Mye bra kjøring på dette treffet som du fikk filmet jo :D

Og rask levering. det er meget bra!

Eneste som man alltids kan klage litt på er at du kan stokke opp filmen litt, blir mye samme svingen om og om igjen, selv om det er kult å sammenligne biler, så blir det mye mer "TV" med en gang du tar to forskjellige svinger med samme bilen om sånnt går ann :)

Stå på, flott at flere virkelig orker å ta på seg den syke jobben det er å filme og redigere slike filmer fra småtreff!

:D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider