Gå til innhold

Hva slags Mercedes?!

Ranger emnet

ludrio

Anbefalte innlegg

OK da, men Maybachen har iallfall en kråmlist fra lyktene og rundt, det det også kan være two tone.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en eller annen skrev at det finnes 2 stk maybach på hamar eller lillehammer.. stemmer sikkert det.. så en her om dagen da jeg kjørte forbi peppes eller hva det er oppi der... men det er maybach 57 ikke 62`en som den nye til naghill ericsen er.. hmm... men men... mange som sier det er bare "one of kind" men men.. norge er stort land og ingen som er sikker på noen ting:P alle har vel hver sin drømme bil og vi krangler like hærlig om hva som er best:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Sikker! Han ene er som eier en er noe sjef i en bank i oslo men den andre veit jeg ikke.. En kompis av han jeg snakket med sikkert. Var han som nevnte den andre. Snakket med denne mannen på domkirkeodden på lørdag:cool:

stemmer sikkert det der.. er fler Maybach 57 i norge.. men kun en 62. men hvor de går og eies av hvem.. aner ikke! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville VIRKELIG trodd autofil hadde skrevet om disse bilene når de kom til landet, hvis det er to på hamar osv. De nevnte det jo når nagell-eriksen karen skulle kjøpe.. i hvert autofil ser du jo "nye sjeldne biler" i landet osv, og verstinger som er blitt registrert på norske skilt, sånn som M5'er og Porscher osv.. jaja, syns bare det hørtes ekstremt ut med 2 på hamar, no offence hamar people :)

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider