Goop Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Lurer på om eg skal fjerne disse, eller ha de.. Noen som har noen argumenter? Skrekkbilder kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 haha, for en syk topic...:roll: Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 haha, for en syk topic...:roll: tenkte meg ikkje så veldi om liksom.. Men er sikkert kos det :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 tenkte meg ikkje så veldi om liksom.. Men er sikkert kos det :assman mmmm..Logget tydlivis inn med en eldre konto som eg laget for en stund siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 men hva tenkte du på, egentlig? fjerne de bakerste små vinduene? i såfall tror jeg svaret er "nei".. tror ikke det blir så ille pent.. andre meninger/har jeg misforstått? =D Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 hei eldar. om du kjører mot eidesjøen sant.. så på venstre side der, rett etter den lange og brede svingen (fjell på venstre, mark på høyre), så vil du se helt oppe der, ovenfor sjøen (ovenfor de rorbuene), er det en sort 164. Poenget mitt: Han har gjort det du tenker på. ps. han vil ikke selge bilen, som har stått der å rustet i alle år. (han bygde den opp når han var ung). Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei..er ikke det eg tenker på.. Er på en 242.. Nesten oppå taket bak, står det skrudd en liten trekant fast.. Antageli for å skjule en skjøyt til taket eller noe.. Noen meninger om den må være der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Den er det bare å flekke av, tinne igjen og sparkle over. Er en skjøt der ja, men er ingen prob å få den pen. Jeg fjerna døm på min Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Den er det bare å flekke av, tinne igjen og sparkle over. Er en skjøt der ja, men er ingen prob å få den pen. Jeg fjerna døm på min jaja..har jo tatt han vekk..Sveiser bare igjen skruehullet før lakk viss den blir fjerna.. Men er jo det om det kan bli stygt når den er vekke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 det er jo null prob å photoshoppe den vekk da. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er jo mye penere uten den 3-kanten da. NB. 140/164 serien har ikke sånne. Konklusjonen er vel at Volvo kvittet seg med karen som stod å slipte sveisene, og fant ut at det var billigere å montere sånne trekanter... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Det er jo mye penere uten den 3-kanten da.NB. 140/164 serien har ikke sånne. Konklusjonen er vel at Volvo kvittet seg med karen som stod å slipte sveisene, og fant ut at det var billigere å montere sånne trekanter... Mvh Haha, skulle faenikke forundre meg! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg